Gå til innhold

ser dere på nesa til damer?

Anbefalte innlegg

Gjest kompleker for nesa mi
Skrevet

Dette er sikkert et helt latterlig innlegg. Men jeg har veldig komplekser for nesa mi. Syns den er altfor rett med stoore nesebor. Syns den også er 10 x finere i høyreprofil enn venstreprofil. Ingen av guttene jeg har vært sammen med har klaga. De sier det ikke er noe i veien med nesa mi. Gutter, legger dere merke til nesa spesielt? Bryr dere dere veldig om den, eller er det helheten i ansiktet som teller?

Skrevet

Å ja! Det er det første jeg ser på! Store nesebor som man kan se helt opp i hjernen gjennom er fæææælt!

Nei, ærlig talt, så lenge jeg ikke må løfte den bort for å gi et kyss så står nesa langt nede på lista.

Skrevet

Ser du på nesa til menn du møter?

Hvis en mann ene og alene ikke vil ha det på grunn av nesa di så er han så grun nog dum at han overhode ikke er noe å satse på uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...