Gjest kompleker for nesa mi Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Dette er sikkert et helt latterlig innlegg. Men jeg har veldig komplekser for nesa mi. Syns den er altfor rett med stoore nesebor. Syns den også er 10 x finere i høyreprofil enn venstreprofil. Ingen av guttene jeg har vært sammen med har klaga. De sier det ikke er noe i veien med nesa mi. Gutter, legger dere merke til nesa spesielt? Bryr dere dere veldig om den, eller er det helheten i ansiktet som teller? 0 Siter
nick Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Å ja! Det er det første jeg ser på! Store nesebor som man kan se helt opp i hjernen gjennom er fæææælt! Nei, ærlig talt, så lenge jeg ikke må løfte den bort for å gi et kyss så står nesa langt nede på lista. 0 Siter
Gjest Immanuel på kanten Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nei... Nesa betyr... Ikkeno. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Ser du på nesa til menn du møter? Hvis en mann ene og alene ikke vil ha det på grunn av nesa di så er han så grun nog dum at han overhode ikke er noe å satse på uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.