Gjest nå skalvi ha det gøy Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hei. Skal arrangere et selskap (40 års lag) og ønsker å leie inn en komiker evt annen kjendis for å lage litt fart i salen. Bør hels være noe morsomt og av varighet ca 1 time. Ser at det ligger mange komikere ute men det står ikke pris. Noen som har nettsider med eks på priser og show eller har erfaring med slikt.Coaching samtale rundt Sognsvann - en for det meste. Takker for innspill 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Det spørs helt på hvor kjent denne kjendisen skal være. Men erfaringsmessig vet jeg det kan koste alt fra 10 000kr ( E-kjendis) til 100 000kr, og da tenker jeg selvfølgelig på norske kjendiser. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg hadde delansvar for et arrangament der vi skulle leie inn en kjent stand up-komiker som skulle stå på scenen ca en halvtime. Han skulle ha 5000 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.