Gå til innhold

Fryktens sommer 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda så var jeg så dum og se den helt alene her i stua mi og alt det der....

må smile litt av meg selv egentlig, men huff så ufyselig det føles selv om jeg er ei godt voksen dame og burde vite bedre enn og bli skremt;-)

Flere som meg her?? hehe

Gjest Pathetic
Skrevet

Skremt av Fryktens sommer 2?!? Hahaha.. Må være den dårligste filmen i manns minne.

Skrevet

Skremt av Fryktens sommer 2?!? Hahaha.. Må være den dårligste filmen i manns minne.

jeg synes den var kjempeekkel selv om den er latterlig.. JA! jeg skjemmes egentlig, jeg er en voksen dame, men grøss for en ekkel film! :)

du er vel heldig da som ikke er så lettskremt:)

Skrevet

Jepp.. Så haisommer alene, Hadde sofa som sto på langs mot tv den gangen og krøp lenger og lenger vekk fra skjermen.. Aldri mer!!

Skrevet

Jepp.. Så haisommer alene, Hadde sofa som sto på langs mot tv den gangen og krøp lenger og lenger vekk fra skjermen.. Aldri mer!!

Derfor glor jeg på emil nå, hehe skikkelig kosefilm uten skrekk og gru...

selvfølgelig er "fryktens sommer" en lavmål skrekkfilm, men den skremte vettet av dumme meg som i det hele tatt begynte og se:-)

godt og vite det ikke er bare meg som er en reddhare;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...