Gå til innhold

Hvem skal jeg velge(praktikant)

Anbefalte innlegg

Har nå søkt etter praktikant, og det står mellom to jenter, de er Svenske.

De er begge 19 år nettopp ferdig med gymnaset.

Den ene har ikke så mye erfaring med barn, men jeghar fått veldig gode referanser på henne der hun tidligere har jobbet.

Hun virker veldig rolig og snill og ønsker å gjøre sitt beste.

Så har jeg den andre som nesten er for god til å være sann.

Hun har masse erfaring med barn, har vært gruppeleder for mange barnegrupper, familien hennes har vært fosterforeldre i mange år, hun har topp karakterer, elsker barn har mindre søsken.

Hun har mange jern i ilden og veldig mange fine fritidsinteresser.

Jeg blir veldig i tvil når jeg skal velge, for det er vel ikke alltid at dette er den beste heller, kan det være at hun rett og slett er overkvalifisert, eller at det kan bli litt for mye?

Hvordan hadde dere valgt og hvilken verdier hadde dere satt høyest, hvis dere skulle velge en til å bo oss dere over lengre tid og passe deres barn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253732-hvem-skal-jeg-velgepraktikant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sett på personlighet. Hvem dere passer best sammen med. F.eks. hvis hun med mye erfaring snakker mye om det og er en bedreviter kan det kanskje bli for mye av det godt. På den andre siden må dere passe på at dere velger en som er så stille og rolig som at hun nesten aldri sier noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...