Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 ;-P LOL Unnskyld hvis det var veldig frekt. :oI 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså! Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung! herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!! forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring?? Bare et lite tankekors?? ;-) Nå er det mange som har møtt SDD, da 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså! Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung! herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!! forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring?? Bare et lite tankekors?? ;-) Neppe. Det ble ikke noe sex i natt, sa han... 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Nå er det mange som har møtt SDD, da Og du personlig kan skrive under på at han er så og så kjekk, veltrent, ung..osv..? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Og du personlig kan skrive under på at han er så og så kjekk, veltrent, ung..osv..? Jepp, det kan jeg 0 Siter
flisa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså! Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung! herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!! forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring?? Bare et lite tankekors?? ;-) Han er ikke det . flere her har møtt han og jeg har masse bilder av han - du kan bare drømme om å få se - - HA! 0 Siter
flisa Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Tenkte med meg selv at flisas "shortsmann" kanskje matcher SDDs utseende. *Grøss* :o/ SDD er en pen ung mann i sin beste alder - hverken mer eller mindre .) 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 SDD er en pen ung mann i sin beste alder - hverken mer eller mindre .) Stoler på dere! ) 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Jepp, det kan jeg Takker! Stoler på dere. ) 0 Siter
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 SDD er en pen ung mann i sin beste alder - hverken mer eller mindre .) Er klokken så mange? Hva er vi oppe så sent for? Peller meg snart i seng... ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså! Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung! herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!! forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring?? Bare et lite tankekors?? ;-) Huff. Avslørt. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163287564' post='3385049] Det er den filmen der bebba viser puppene hohoho ja det stemmer! Det må være henne. ;-P 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Han er ikke det . flere her har møtt han og jeg har masse bilder av han - du kan bare drømme om å få se - - HA! tror du at jeg blir sjalu nå eller? ;-P heh, du høres litt ut som når unga mine krangler... thi-hi! :-) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Huff. Avslørt. ;-D utseende spiller ingen rolle vet du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.