Gå til innhold

"Shorts" til julebordet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

6

• flisa

4

• nick

3

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

Hvis du bestemmer deg for shortsen så bytt IKKE ut skjorte og vest med topp.

Gylden regel for å kjøre mer eleganse enn "horete" - forferdelig ord egentlig, finnes det ikke noe annet og bedre? - er å være kledd enten oppe eller nede.

Altså om du har kort tøy nede så skal du kle deg oppe, om du har liten topp, lite tøy oppe så skal du kle deg nede.

:)

Okei, ser poenget ditt!

Tror uansett jeg dropper shortsen! Det rare er at om noen her inne hadde stilt samme spm som jeg gjorde, så hadde jeg nok sagt at det var litt drøyt med shorts på julebord. Hadde bare så innmari lyst å bruke den skjønner du, men det får vente til en senere anledning ;-)

Annonse

Når du beskriver helheten i antrekket, og det attpåtil er et litt mer uformelt julebord, synes jeg godt du kan gå med shortsen jeg;)

Takk, tula :-)

Men jeg innser at flertallet her synes det er vel drøyt og jeg er litt pysete sånn, så tror jeg går for noe mer "elegant" ;-)

Litt deilig å ha et lekkert plagg som du bare verker etter å bruke liggende til neste gang du skal noe også da? Slippe "hva skal jeg ha på meg" =)

Sant nok;-)

Jeg har hatt shortsen siden i sommer (kjøpte den i Spania) og har ennå ikke funnet den riktige anledningen :-(

Litt lenge mellom slike anledninger når man er gift trebarnsmor *sukk*

Sant nok;-)

Jeg har hatt shortsen siden i sommer (kjøpte den i Spania) og har ennå ikke funnet den riktige anledningen :-(

Litt lenge mellom slike anledninger når man er gift trebarnsmor *sukk*

Ah. Du får lage en anledning da? Si at i dag gubbe, så må du rett og slett ha ungene, for da skal jentene på byn!

Fikk nesten dårlig samvittighet nå for at jeg ikke "lot deg" bruke den =o

Okei, ser poenget ditt!

Tror uansett jeg dropper shortsen! Det rare er at om noen her inne hadde stilt samme spm som jeg gjorde, så hadde jeg nok sagt at det var litt drøyt med shorts på julebord. Hadde bare så innmari lyst å bruke den skjønner du, men det får vente til en senere anledning ;-)

*ler*

Skjønner det, er den fin så er det jo klart du har lyst til å bruke den.

Hvis du bestemmer deg for ikke å bruke den så vil det alikavel komme anledninger hvor den er passende vet du.

Men gjør som du føler for du, det er jo viktigst hvordan du føler deg tross alt, ikke alle de andre :)

Annonse

Hadde ledd meg ihjel om jeg hadde sett det i RL (mannen altså)!

Tror det slår alt jeg har sett på menn noensinne! For et selvbilde den karen må ha...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...