Gå til innhold

Hvor lenge kan barn bade sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Persille

Gutten er eldst, og jenta er yngst.

Hm, så lenge de ikke bryr seg selv så gjør det vel ikke noe - men vil det være ok for dem å si fra om de ikke er komfortable med det?

Vet ikke hvor åpne de er...

Når jeg tenker etter tror jeg egentlig jeg holder med storesøsteren, ikke fordi _jeg_ synes det er noe problem, men fordi de begynner å bli gamle nok til å trenge privatliv på det området.

Gjest enslig mor i jobb

Hos oss er gutten eldst, jenta yngst. Ved første hår på intimt sted - tror jeg - ble det brått slutt på å bade sammen. Han har siden dusjet med streng beskjed om å ikke forstyrres. Siden han er eldst, antar jeg de på en måte er like modne.

Så med andre ord - de slutter nok å bade sammen når tiden er moden for dem. Jeg synes personlig det er herlig at ungene har vært så "ubekymret" og naturlige så lenge de har.

Annonse

Jeg har gutt og jente på (snart) 5 og 7, og de bader fremdeles sammen de også.

Tenkte de kunne styre det litt sjøl, regner med at de sier fra når de ikke vil det lenger.

De bader faktisk sjeldnere sammen nå enn før, for de skal absolutt dukke hele tiden, og da blir det fort trangt. Så da blir det etter hverandre med litt overlapp oftere enn sammen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...