Gå til innhold

Upassende Inlegg


Gjest mandolina

Anbefalte innlegg

Beklager det var feil link.

Innlegget jeg mente er

skrevet av vanilje i Overgrep

12/11-2006 klokken 18:18 gratulerer med dagen, din stygge faen

Såpass må man få lov til å si synes jeg. Er jo ingen trussel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    23

  • hidi

    10

  • amber sun

    3

  • Mary Poppins

    3

Mest aktive i denne tråden

Oi. Tråden min ble slettet, så webmaster må tydeligvis ha ment at den faktisk var upassende.

Nå ble jeg litt lei meg. Mente ikke noe vondt med den. Kan webmaster svare på hva som var så upassende med den?

Jeg tror bare webmaster slettet den ganske automatisk...

Hvisker; håper ikke han leser den andre tråden òg. gulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minnet mye om "Pepans" verste omsorgssvikt-tråder...

Du mener det?

Da burde kanskje webbis heller ha slettet "Når kan barn reise alene?"-tråden, for den var hundre ganger verre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare webmaster slettet den ganske automatisk...

Hvisker; håper ikke han leser den andre tråden òg. gulp.

Hehe, uff, nå nevnte jeg den tråden her. Burde ikke gjort det, nå sletter han vel den også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner med å skrive "upassende innlegg"

Er det det tror det er for ei som har fått mye av livet sitt ødelagt pga. et slikt menneske?

Det er et hardt og spesiellt innlegg, et som for mange er vanskelig å forstå, men for de som kjenner følelsene så er det ikke et "upassende innlegg".

Jeg synes mange av oss skal holde oss unna forum for overgrep hvis vi har problemer med å forstå frustrasjonen, smerten, tankene og følelsene.

De bør ha spennvidde der inne, for de snakker om svært så dype og vanskelige ting der.

Håper vedkommende som skrev det får mange støttende innlegg, slik at hun etterhvert får roet ned sinnet sitt litt. Det er godt å få det ut.

Å skrive det ned skader ingen.

Vi andre som ikke forstår får holde oss unna.

Synes jeg.

Er ikke vanilje, men er et av de få stedene det er ok å si sånt, det vil jeg verne om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Du mener det?

Da burde kanskje webbis heller ha slettet "Når kan barn reise alene?"-tråden, for den var hundre ganger verre :D

Ja, den også kvalifiserer seg til trolleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Web bedømmer hva som er dårlig, upassende humor.

Og vi vet ikke hvordan web bedømte dette ennå. Du får la være å uttale deg på hans/hennes vegne, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Og vi vet ikke hvordan web bedømte dette ennå. Du får la være å uttale deg på hans/hennes vegne, synes jeg :)

Har ikke uttalt meg på web-s vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Og du bestemmer hva som er hva? På tross av at mange lo og hadde glede av innleggene?

Og vi alle har da vår egen oppfatning av hva som er god/dårlig humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi alle har da vår egen oppfatning av hva som er god/dårlig humor.

Det virket som om du ga meg grunnen til sletting, som om det var en selvfølge at dette var dårlig humor og at innlegget derfor ble fjernet øyeblikkelig på oppfordring.

Om du ikke mente det sånn, men bare ga din mening, så beklager jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med dette innlegget? Det er viktig og sunt å få ut sinne mot overgripere.

Du mener at det er greit å snakke om å drepe noen, men ikke snakke om at hjernen ikke fungerer fem minutter etter at man har våknet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...