Gå til innhold

Upassende Inlegg


Gjest mandolina

Anbefalte innlegg

Det er ikke nok bare å ønske en tråd slettet, det har webbmaster gjentatt et stort antall ganger.

Så det må ligge noe mer bak. Lurer på hva? Hadde tråden ligget på et av de medisinke forumene, så hadde jeg skjønt det. Men den var da vel på åpent?

Den var på åpent ja. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg heller, og det gikk kjempefort. Vips var tråden borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    23

  • hidi

    10

  • flisa

    3

  • Mary Poppins

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mener jeg

Hun ga meg en skikkelig god latter. Og har forlenget mitt liv..

Jeg digget begge trådene hennes!

Vi skjønner nå at du ikke liker denne form for humor. Da er det litt synd på deg, mener jeg, for du går glipp av mang en god latter....

Ingen grunn til å synes synd på meg. Web og jeg har muligens samme type humor.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å synes synd på meg. Web og jeg har muligens samme type humor.

;)

Mulig det. Men jeg tror ikke det var derfor han slettet det!

På den annen side aner jeg ikke hvorfor h*n slettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Men jeg tror ikke det var derfor han slettet det!

På den annen side aner jeg ikke hvorfor h*n slettet...

Ja, jeg håper webbis svarer :)

Kanskje det ble for mange tulle-innlegg? Ikke det at jeg kan skjønne at tre tråder om shorts på julebord er bedre enn et par tråder hvor folk får le og tulle litt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Jeg beklager om det framsto som om jeg faktisk ikke ante hvor han var, men de aller, aller fleste skjønte øyeblikkelig at jeg selvfølgelig gjorde det. Det ble også oppklart senere i tråden.

Men jeg skal ta det du sier til etterretning, for jeg vil jo for all del ikke at noen skal tro jeg bedriver omsorgssvikt.

Ja, jeg leste tråden (vel og merke tidlig på dagen i dag, aner ikke hvordan den ble utover dagen).

Jeg har gått på et par blemmer uten smileyfjes i min "karriere" her - og har fått passet mitt påskrevet noen ganger. Tror vi må bli flinkere til å klargjøre meninga med teksten.

Det er nå en gang sånn at ting som SIES, kan ha to/flere betydninger, avhengig av tonefall/sarkasme. Men det er langt vanskeligere å tyde slikt gjennom det som står SKREVET, særlig når ingen smileyfjes indikerer meningen til skribenten.

En ting til er at det er en forholdsvis liten gjeng som skriver her og er aktive hele tiden (og noen kjenner hverandre). Det er sikkert mange ganger flere folk som bare kikker innom her, bare for å lese, uten selv å være aktive. De kan få seg en real støkk av sånne innlegg :I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Den var på åpent ja. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg heller, og det gikk kjempefort. Vips var tråden borte...

Ja, jeg fikk ikke tid til å forklare at jeg hadde lagt inn feil link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper webbis svarer :)

Kanskje det ble for mange tulle-innlegg? Ikke det at jeg kan skjønne at tre tråder om shorts på julebord er bedre enn et par tråder hvor folk får le og tulle litt, da.

Så enig, så enig. Neste gang for du gjøre det tydelig på slutten slik at de skjønner deg...

For du gir _ikke opp_, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste tråden (vel og merke tidlig på dagen i dag, aner ikke hvordan den ble utover dagen).

Jeg har gått på et par blemmer uten smileyfjes i min "karriere" her - og har fått passet mitt påskrevet noen ganger. Tror vi må bli flinkere til å klargjøre meninga med teksten.

Det er nå en gang sånn at ting som SIES, kan ha to/flere betydninger, avhengig av tonefall/sarkasme. Men det er langt vanskeligere å tyde slikt gjennom det som står SKREVET, særlig når ingen smileyfjes indikerer meningen til skribenten.

En ting til er at det er en forholdsvis liten gjeng som skriver her og er aktive hele tiden (og noen kjenner hverandre). Det er sikkert mange ganger flere folk som bare kikker innom her, bare for å lese, uten selv å være aktive. De kan få seg en real støkk av sånne innlegg :I

Ja, du sier noe der. Samtidig synes jeg noe av humoren går tapt om man må strø innlegget med smileys. Litt av poenget er jo å "snakke" med alvorlig mine når man skriver et kåsseri (stavemåte?). Om du skjønner hva jeg mener? :)

Jeg mener at det er en selvfølge at jeg ikke setter meg ned og skriver et innlegg som beskriver en samtale mellom meg og eksen hvor vi finner ut av vi mangler et barn, om det faktisk er slik at vi mangler et barn ;)

Men for noen kan vel dette være normal oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg fikk ikke tid til å forklare at jeg hadde lagt inn feil link.

Du skal ikke ta på deg all skyld her. Jeg kan ikke tenke meg at webmaster sletter en tråd usett. Du har kanksje gjort han oppmerksom på en tråd han ikke var klar over. men det var webmasters egen beslutning å slette den.

Det er ikke uvanlig at brukere ber om å få slettet tråder uten at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig. Neste gang for du gjøre det tydelig på slutten slik at de skjønner deg...

For du gir _ikke opp_, håper jeg!

Nja, får se hva webbis sier. Det er ikke sikkert de ønsker slike morsomme små historier her på DOL og da må jeg jo bare innfinne meg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for fint innlegg.

Da jeg leste tråden under "100 nyeste" oppfattet jeg det slik at det var en vanlig bursdagshilsen, slik det ofte blir sendt i forum for Meldinger. Detfor mente jeg innlegget var upassende.

Det var først etter at jeg ble gjort oppmerksom på at linken var feil, jeg oppdaget at innlegget var postet i forum for Overgreb. Og da var hadde jeg allerede tråkket i salaten noe grundig.

Jeg leser aldri innlegg i forum for Overgrep, for jeg har ikke noe å bidra med i et slik forum.

Beklager allesammen.

Hilsen

Helt greit for meg, undskyldningen er mer enn godtatt den.

Tipper du har lært at "hva for fasjken for innlegg er det a, jeg får jammen se hvor det ligger og hvem som har svart hva"

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Ja, du sier noe der. Samtidig synes jeg noe av humoren går tapt om man må strø innlegget med smileys. Litt av poenget er jo å "snakke" med alvorlig mine når man skriver et kåsseri (stavemåte?). Om du skjønner hva jeg mener? :)

Jeg mener at det er en selvfølge at jeg ikke setter meg ned og skriver et innlegg som beskriver en samtale mellom meg og eksen hvor vi finner ut av vi mangler et barn, om det faktisk er slik at vi mangler et barn ;)

Men for noen kan vel dette være normal oppførsel.

*hehe* Ja, jeg skjønner hva du mener.

Apropos, så du Melonas i går?

De som skulle hente dattera si i lekerommet på IKEA? Og fant ut at sønnen de glemte igjen i fjor, også satt der? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hehe* Ja, jeg skjønner hva du mener.

Apropos, så du Melonas i går?

De som skulle hente dattera si i lekerommet på IKEA? Og fant ut at sønnen de glemte igjen i fjor, også satt der? ;o)

*ler* Nei, jeg så ikke det, men høres jo unektelig ut som min type humor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Nja, får se hva webbis sier. Det er ikke sikkert de ønsker slike morsomme små historier her på DOL og da må jeg jo bare innfinne meg med det :)

Skriv igjen, du. Du har også skrevet mye bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Web bedømmer hva som er dårlig, upassende humor.

Kjedelig hvis vi lager en vitsetråd en gang da. Så blir det slettet litt her og litt de, til vi står igjen med en finrensket tråd som består i bare webmasters favorittvitser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis vi lager en vitsetråd en gang da. Så blir det slettet litt her og litt de, til vi står igjen med en finrensket tråd som består i bare webmasters favorittvitser.

*ler høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Kjedelig hvis vi lager en vitsetråd en gang da. Så blir det slettet litt her og litt de, til vi står igjen med en finrensket tråd som består i bare webmasters favorittvitser.

LOL

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det?

Da burde kanskje webbis heller ha slettet "Når kan barn reise alene?"-tråden, for den var hundre ganger verre :D

Den var litt ekkel -men jeg er sikkert for gammel til å spøke med sånt om ens egne unger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...