Gå til innhold

Upassende Inlegg


Gjest mandolina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    23

  • hidi

    10

  • amber sun

    3

  • Mary Poppins

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Beklager det var slett ikke denne tråd jeg ville henvise til!

Jeg tråkket i salaten noe veldig. beklager.

Hilsen

Det var ikke ditt innlegg som førte til at tråden ble slettet.

Doktoronline sine nettsider er primært for at brukere skal kunne diskutere reelle problemstillinger de er opptatt av. Vår vurdering var at tråden burde slettes fordi den var egnet til å bli misforstått, var for "intern" mm. Vi mottok også klager på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis vi lager en vitsetråd en gang da. Så blir det slettet litt her og litt de, til vi står igjen med en finrensket tråd som består i bare webmasters favorittvitser.

haha fine. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Innlegget som du mente å henvise til er postet på forum for overgrep, og gitt forumets tema mener vi at det ikke er upassende.

Takk svar.

Da jeg leste tråden under "100 nyeste" oppfattet jeg det slik at det var en vanlig bursdagshilsen, slik det ofte blir sendt i forum for Meldinger. Derfor mente jeg innlegget var upassende.

Det var først etter at jeg ble gjort oppmerksom på at linken var feil, jeg oppdaget at innlegget var postet i forum for Overgreb. Og da var hadde jeg allerede tråkket i salaten.

Jeg leser aldri innlegg i forum for Overgrep, for jeg har ikke noe å bidra med i et slik forum.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg

Det var en konge-tråd, glimtipper! :-D

Men hva er "pepan" som det refereres til?

Dette var riktignok ikke det beste eksempelet, men innleggene handler om omsorgssvikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det den "hvor er Squishy-tråden"?

Jeg synes den var langt over streken, for det kom aldri KLART fram, hva som hadde skjedd. At det var tull fra din side er en sak, men når det går på å kødde slik at mange her inne ikke skjønner det, så er det dårlig humor. Om du hadde spedd på med noen ;o) etc, så hadde det muligens stilt seg annerledes.

Jeg var faktisk i tvil på om jeg leste rett, nettopp fordi du i har fortalt om at livet er tøft, du er sliten også videre.

Helt eng med deg - jeg syns det er vemmelig å spøke med egne unger på den måten - som webmaster sier - det blir for "internt" og man må ha fulgt med for å forstå at dette var spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Ja, jeg skjønner hva du mener.

Apropos, så du Melonas i går?

De som skulle hente dattera si i lekerommet på IKEA? Og fant ut at sønnen de glemte igjen i fjor, også satt der? ;o)

*lol* sånt er kongehumor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...