Gå til innhold

Hoster om kvelden og natta

Anbefalte innlegg

Gjest kristina KK

Yngstemann hoster om kvelden og natta. Om dagen er han helt fin, men en stund etter at han har sovnet så begynner han. Av og til har det vært så ille at jeg tror han har fått influensa e.l., men om morgenen er han like fin.

Han har ikke feber og føler seg ikke dårlig når vi spør ham om han våkner. Men allikevel hoster han til han brekker seg.

Hva kan dette være?

Kan det være astma? Jeg og pappaen har det, men han er ikke tungpustet om dagen.

Dette har pågått over lengre tid, men har blitt verre de siste ukene.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253890-hoster-om-kvelden-og-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan være astma. Søsteren min hadde de samme symptomene før hun fikk astmadiagnosen.

Akkurat sånn holdt våre to på også.Vi ble henvist til spesialist,og begge fikk astma diagnose.

De fikk hvert sitt inhalasjonsrør,og skal ha Flutide morgen og kveld ved hoste.

Han sa også at det er en slags astma som forverrer seg ved forkjølelse.

Når hosten forsvant skulle de ikke ha medisin,men begynne på igjen så fort det begynte igjen, eller de blir forkjølet.

Etter og ha brukt medisin en tre ukers tid, slapp hosten.

Akkurat sånn holdt våre to på også.Vi ble henvist til spesialist,og begge fikk astma diagnose.

De fikk hvert sitt inhalasjonsrør,og skal ha Flutide morgen og kveld ved hoste.

Han sa også at det er en slags astma som forverrer seg ved forkjølelse.

Når hosten forsvant skulle de ikke ha medisin,men begynne på igjen så fort det begynte igjen, eller de blir forkjølet.

Etter og ha brukt medisin en tre ukers tid, slapp hosten.

Søsteren min ble også kvitt hosten fort etter at hun fikk medisin. Hun sluttet på medisin, og fikk ikke tilbake astmahosten.

Annonse

Søsteren min ble også kvitt hosten fort etter at hun fikk medisin. Hun sluttet på medisin, og fikk ikke tilbake astmahosten.

Slik var gutt ungen min lenge. Vi har vært hos øre/nese og hals lege uten resultat. Min reddning ble noskapin tabletter 1/4 bit og gutten sover hele natten uten hosting..nå er han 7 år og har ikke vært syk på leeeeenge:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...