Gå til innhold

Den pokkers telefonen ringer.......

Anbefalte innlegg

Pokker! Nå er jeg dritsur! Saken er den at telefonen ringer fra tidlig om morgenen og utover dagen-men hver gang jeg tar den får jeg bare sånn pip pip tone .Grrrrrrr!!

Dette har pågått i minst to/tre uker nå. Får et nummer opp men tallrekka er jo lang som et vont år... Hva er dette? Telefonselgerer?

Jeg prøver å ringer opp igjen nummeret men får bare duuut duuut...............

Om det så er sistnevnte så har vi regisrert oss i Brønnøysunds registeret . Og om det svarer i andre enden neste gang jeg tar telefonen skal de pokker meg få!!

Jeg blir så lei!!

Noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253906-den-pokkers-telefonen-ringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om noen prøver å sende dere en faks. Da kommer det sånn pipetone. Vi hadde faks før, og det hender vi får telefoner med sånn piping nå - selv om vi ikke har faks lenger.

Vi har ikke faks og har aldri hatt det! Jeg begynner å bli så lei....aner ikke hvordan vi skal få stoppet dette på heller.....

Vi har ikke faks og har aldri hatt det! Jeg begynner å bli så lei....aner ikke hvordan vi skal få stoppet dette på heller.....

Jeg tror likevel det må være det. Enkelte firma sender ut faks til forskjellige nummer uansett - f.eks. hvis du eller noen andre i huset er registrert med eget firma.

Det er kjempeirriterende, jeg vet det - men her har det avtatt nå heldigvis.

Vi har et veldig "enkelt" hustlf.nr... Og vårt nummer er tydeligvis lagt inn i fax-listen på et stort firma... De prøver å sende fax til oss - til alle døgnets tider. :( Men har ringt til de flere ganger, og de klarer ikke å få ut vårt nr. fra slike aut. fax-utsendelser... Så det ringer og ringer og ringer....

Du må få sporet opp de som prøver å sende den faxen - og be de sletter dere fra listen. Ring teleleverandøren - kanskje de kan spore den opp for deg.

Annonse

Gjest nytt nummer

Jeg tror jeg ville klaget til Telenor og bedt om å få et nytt nummer - gratis. Hvis ikke må Telenor klare å oppspore hvem dette stammer fra, slik at dere får stoppet det.

Eller gjør som jeg: skaff dere nytt, hemmelig nummer. Det stopper effektivt alt sånt.

Nummeret ditt står nok på en faksliste et sted i verden. De forsøker å sende faks og det bare skriker i tlf din....jævlig koselig.

Nå fikk jeg jammen lyst til å skrike svarte fa.......;-) Er det mulig? Det går vel over? Om noen år........

Nå fikk jeg jammen lyst til å skrike svarte fa.......;-) Er det mulig? Det går vel over? Om noen år........

Du kan jo ikke ringe dit heller fordi da havner du på faksen, hehe.

Men du kan ikke få Telenor til å søke opp hvor dette er da, så du kan ringe dit og skrike svarte f...?

Du kan jo ikke ringe dit heller fordi da havner du på faksen, hehe.

Men du kan ikke få Telenor til å søke opp hvor dette er da, så du kan ringe dit og skrike svarte f...?

Nå har jeg sendt mail til teleleverandøren vår for å prøve om de kan søke opp dette nummeret. Håper det hjelper!

Blir skikklig frustrert jeg...Og ja-jeg lar meg også lett provoserer;-)*dundrer knytteneven i bordet*

Du skriver at "nummeret er langt som et vondt år". Det betyr sikkert at det er et utenlandsk nummer, og det igjen betyr at det har en landskode (akkurat som Norge har +47). Finn ut hvilket land det er fra, og tar et søk på white pages i det landet. Forhåpentligvis får du fram et firmanavn, som du enten kan ringe til eller sende mail :)

Annonse

Gjest theoline

Dette kom jeg borti for noen år siden, var kjempeslitsomt, det ringte både natt og dag!

Klaget min nød til Telenor, og mitt enkle nummer var for noen år siden fax-nummeret til en større bedrift, og de kunne intet gjøre, jeg fikk nytt nummer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...