Gå til innhold

Badeland, hvilket er best?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å ta med ungene på badeland snart. Hvilket badeland er best av Gardermoen, Østfoldbadet og Raufoss badeland?

Tenker på om det er rent og pent, har god mat i kafeen, morsomme ting å gjøre for 5 og 7 åringer, pris og parkeingsmuligheter. Vi bor i Oslo, og kan kjøre til alle disse stedene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253910-badeland-hvilket-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

margerita1365380476

Quality hotel og badeland i Sarpsborg synes jeg er fint. Det er en times kjøring fra Oslo. Jeg har vært på Østfoldbadet, men synes ikke det var like fint som i Sarpsborg. De andre stedene har jeg ikke vært så de kan jeg ikke uttale meg om.

Annonse

Det aller beste er skjærgården badepark i Langesund, men det blir jo litt lenger for dere å kjøre. (Ca to timer) Men de kan tilby det meste og kan evt. kombineres med overnatting i hotellrom og sda med tilgang til badeland begge dager. (Men da gikk plutselig prisen opp ;)

Ellers er gardemoen ganske bra.

Det aller beste er skjærgården badepark i Langesund, men det blir jo litt lenger for dere å kjøre. (Ca to timer) Men de kan tilby det meste og kan evt. kombineres med overnatting i hotellrom og sda med tilgang til badeland begge dager. (Men da gikk plutselig prisen opp ;)

Ellers er gardemoen ganske bra.

Havanna Badeland i sandnes :-)

Jeg likte både det i Askim og det på Raufoss. Men jeg syns nok Raufoss var hakket bedre, med enda flere muligheter (bl.a. en kjempegøy vannrenne i tillegg til sklie).

Men syns Askim som by er hyggeligere, i forhold til å kombinere med shopping eller cafe-besøk feks.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...