Gå til innhold

Jeg lar barna se tegnefilm alene om morgenen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *gjesper kl 6*

Det gjør jeg også! De tar seg gjerne litt frukt mens de venter på at mor skal lage frokost.

Jeg setter fram skåler og frokostblanding, og så finner 6-åringen fram melk.

Moren min har flere ganger nevnt at jeg omtrent er uansvarlig som ikke står opp med ungene, men jeg følger da med. Og jeg vet at de ikke ser skumle ting på tv....

Annonse

Jeg setter fram skåler og frokostblanding, og så finner 6-åringen fram melk.

Moren min har flere ganger nevnt at jeg omtrent er uansvarlig som ikke står opp med ungene, men jeg følger da med. Og jeg vet at de ikke ser skumle ting på tv....

Det er vel ikke så veldig mye skumle ting å se om morgenen heller...

Annonse

Gjest ikke morgenfugl

Jeg pleier sette på en film i steden (hun har en haug å velge iblant) for da er jeg sikker på hva hun ser. Dessuten hører jeg ikke når barnefilmene er over dersom jeg ligger og sover.

Jeg pleier faktisk å smøre en liten matpakke til henne kvelden før (en brødskive) som hun får når hun setter seg til filmen. Dermed trenger jeg ikke ha dårlig samvittihet over at hun er sulten. Når jeg står opp, spiser vi ordentlig frokost sammen.

Når de er såpass store gjør vel ikke det noe.

I helgene bytter vi på å stå opp med sønnen vår på 2,5. Vi lar han ikke se tegnefilmer på TV, plutselig dukker det opp noe skummelt. Så vi setter på DVD med Ole Brumm eller Postmann Pat. Kan sitte der en times tid mens den voksne slumrer på sofaen ved siden av :-)

Gjør akkurat det samme her... :) Jeg står opp med dem, smører litt mat - eller gir dem noe frukt + drikke... Når de er vel installert i sofaen med joggedress og pledd, så tusler mor tilbake i senga... :)

Tror de koser seg veldig - og de vet jo at de bare kan komme inn til meg hvis det skulle være noe... De er 6 og 3 1/2...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...