Gå til innhold

Når skal man vaske under forhuden..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har ikke forsøkt enda, gutten er 2,5. Burde vi da se om det lar seg gjøre på dette tidspunktet eller vente litt til?

Dere kan trygt vente. Guttungen på fem har akkurat begynt å få til å trekke den litt tilbake, men ikke mye.

Utover det har jeg ikke den helt store kunnskapen, det er pappaens domene. :o)

Gjest annet nick

Vi har ikke forsøkt enda, gutten er 2,5. Burde vi da se om det lar seg gjøre på dette tidspunktet eller vente litt til?

Guttungen prøvde etter instruksjoner fra sin fetter (de løp nakne på hytta ;-) da han var -tja- kan det ha vært fire tro? Det førte til at han fikk vondt og ble sår. Så 2,5 er nok for tidlig :-) Jeg har hørt at man ikke skal true, men vente til den løsner av seg selv. Hvis den fortsatt er trang i 10-11-årsalderen kan man snakke med legen og vurdere operasjon...

Guttungen prøvde etter instruksjoner fra sin fetter (de løp nakne på hytta ;-) da han var -tja- kan det ha vært fire tro? Det førte til at han fikk vondt og ble sår. Så 2,5 er nok for tidlig :-) Jeg har hørt at man ikke skal true, men vente til den løsner av seg selv. Hvis den fortsatt er trang i 10-11-årsalderen kan man snakke med legen og vurdere operasjon...

Ok, takk :-)

Annonse

Tror stesønnene mine begynte å få det til ca i 5-årsalderen.

Jeg vet ihvertfall at man ikke skal dra den tilbake med makt, da kan man gjøre vondt verre.

Men sånn ellers får pappa'n ta seg av tissemann-spørsmål, jeg er ikke akkurat veldig dreven der ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...