Gå til innhold

Hva trenger jenter på 1½ - 2 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa

http://www.fisher-price.com/no/products/product.asp?id=33791

En lignende som denne, litt større, fikk min datter i presang da hun fylte 2 år. Det er den leken hos oss som er mest i bruk. Nå synger vår på siste verset, så får kjøpe ny snart. Forresten sitter hun og storesøsteren og tegner på den nå.

En sånn har vi :)

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan du ønske henne gavekort på Ikea! Hun er jo fremdeles så liten at hun ikke skjønner noe av gavens verdi. Vi fikk ofte f.eks. et klesplagg eller noe annet fornuftig + en liten leke i tillegg til ungene da de var små. Så ble både foreldre og barn såre fornøyde. :o)

punky brewster

Hårpynt er nå notert :)

vi bruker ikke mye rosa, men alle kjøper rosa hårpynt til jenter. Vi har sikkert fått flere hundre rosa hårstrikk og kliper opp gjennom årene og bare et fåtall blir brukt. Jeg likte å matche hårstrikk og klær da hun var lite og vi brukte svært lite rosa. Bare en kommentar fra meg:)

Caloni Makaroni

Nei, jeg holder ned Alt-tasten, og trykker 0189. Hvordan gjør _du det?

Jeg sitter med Mac nå, så jeg får ikke prøvd, men det er notert!

Jeg bare kopierte det du skrev, jeg. Jeg visste ikke hvordan man fikk det til på annen måte. Men fra nå av skal jeg klare det :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...