Gå til innhold

til damer som har sterilisert seg.

Gjest hva kan man i verste fall vente seg?

Anbefalte innlegg

Ave M.

Det du har fått vite om blødninger, det gjelder kanskje menssmerter også?

Sagt på en annen måte; hvis man har for sterke menssmerter og ønsker å redusere disse, vil sterilisering være en god ide, mon tro?

Dette vet jeg veldig lite om. Jeg er ikke sterilisert, så jeg tror de som er det har mer kunnskaper enn meg :)

Noen med store menstruasjonplager tror jeg kan få p.piller.

Fortsetter under...

Gjest Dropper nicket

Kommer vel litt an på alderen det da? Selv er jeg 40, og VET at jeg ikke vil ha flere barn! Men jeg vil at min kjære skal gjøre det da, av to grunner:

- Et mye mindre inngrep for ham

- Rettferdig, ettersom jeg har hatt ansvaret for prevensjon i alle år, først p-piller. så hormonspiral! Nå synes jeg han kan ta det! Men han nøler.. av en eller anne grunn! :-)

mvh

40 år er ingen alder, det er da man setter i gang med runde nr 2. ;)

Mannen din nøler av minst to grunner(kanskje tre?).

1. Han vil ikke at legen skal tukle med tissen hans, og vil heller ikke vise den fram til legen.

2.Han vil føle seg som mindre mann om han ikke er fruktbar lenger.

Eventuelt 3. Langt inne i bakhodet hans sitter en liten djevel og sier:...tenk om hun går fra meg en dag.....tenk om forholdet vårt ikke varer evig allikevel.....hva da????...

Da vil han ikke stå igjen der som ufruktbar og mindre attraktiv for nye kjærester.

Sånn er det nok! :)

40 år er ingen alder, det er da man setter i gang med runde nr 2. ;)

Mannen din nøler av minst to grunner(kanskje tre?).

1. Han vil ikke at legen skal tukle med tissen hans, og vil heller ikke vise den fram til legen.

2.Han vil føle seg som mindre mann om han ikke er fruktbar lenger.

Eventuelt 3. Langt inne i bakhodet hans sitter en liten djevel og sier:...tenk om hun går fra meg en dag.....tenk om forholdet vårt ikke varer evig allikevel.....hva da????...

Da vil han ikke stå igjen der som ufruktbar og mindre attraktiv for nye kjærester.

Sånn er det nok! :)

Ja du skal se på det! Han planlegger en ny runde, denne gangen uten meg! :-)

Tror egentlig ikke det da, selv om jeg har sagt det til ham at det må være grunnen til at han nøler. Tipper det er en komb. av nr 1 og 2!

mvh

Ja du skal se på det! Han planlegger en ny runde, denne gangen uten meg! :-)

Tror egentlig ikke det da, selv om jeg har sagt det til ham at det må være grunnen til at han nøler. Tipper det er en komb. av nr 1 og 2!

mvh

Han er kanskje engstelig for at noe skal virke forandret (ved utløsningen).

Dessuten har han ikke så lyst til at noen skal skjære i akkurat den delen av ham

tror

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...