kaffepiken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fredag morgen er også akseptert :-) Finn på et kreativt navn da! Småslankerne? Lettvekterne? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Småslankerne? Lettvekterne? ;o) Lettvekterne! ) Den slår jeg et slag for! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppelina Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fredag morgen er også akseptert :-) Finn på et kreativt navn da! Lørdagsvektklubben? Lørdagsslankerne? Lørdagssmåslankerne? Lørdagsveieklubben? Greit å ha noe som minner om at det er lørdag det er snakk om! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lørdagsvektklubben? Lørdagsslankerne? Lørdagssmåslankerne? Lørdagsveieklubben? Greit å ha noe som minner om at det er lørdag det er snakk om! ;-) Nei, det ble endret til fredag morgen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lettvekterne! ) Den slår jeg et slag for! Lettvekterne var fiiiiin! Har nå aldri vurdert meg selv som en lettvekter før da..... :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppelina Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nei, det ble endret til fredag morgen. ) Fredagslettvekterne? Lettvekternes fredagsveiing? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lettvekterne var fiiiiin! Har nå aldri vurdert meg selv som en lettvekter før da..... :-D Pst - starta ny tråd jeg. *Innvaderer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg veier nå rundt 60 kg og er 148 cm høy. Så jeg skal ned ca 10 kg. Men - akk- det var pokker så vanskelig, da! Vi får kakke oss sammen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er med på den. men skal vi utveksle mailadr.? eller tenker du at vi skriver det her? (vil helst ikke at "alle" skal vite vekten min da... *flau*) Er det her vi melder oss for vektreduksjon? *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lettvekterne! ) Den slår jeg et slag for! *Bukker* Artig å være til hjelp ;o) Og i dag har jeg stått over den gode kiwikaka som stod og fristet på jobb! Litt fornøyd med meg selv nå :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 *Bukker* Artig å være til hjelp ;o) Og i dag har jeg stått over den gode kiwikaka som stod og fristet på jobb! Litt fornøyd med meg selv nå :-D Bra! Vi hadde fiskeboller i hvit saus på mandag og jeg hadde skikkelig lyst på bacon til, men tok meg sammen og lagde meg en stooor porsjon wok-grønnsaker istedet! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Da får du ansvaret for å starte en tråd ved tittel "Ukas vekt" en gang i uka. ) *Delegerer* hei, ja, det samme tenkte jeg.. at vi må ha en ny tråd hver uke med ukens vekt eller noe... prust er sjefen! husk at vi må ha med: før vekt nå vekt ønsket vekt for at det hele skal ha noen hensikt... (vi må jo ha litt press på oss) jeg får vel røpe nicket mitt som alle andre her jeg da, kan jo ikke være dårligere.. (synes det er kjempeflaut å stå fremme med nicket mitt og vekta *rødme rødme*) Hilsen tidligere -Liten og helst ikke rund ...MEN som ønsker å bli liten og nett :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alldri hørt om Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjempefin trim - og så morsomt! Hva er en dansematte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva er en dansematte? En "matte" med piler opp ned og til begge sidene. Du kobler den til enen Playstation eller til Gamecube (må kjøpe spill, også) - og så er det bare å danse i vei!. Vi har gamecube, med Mario dance - som er et spill der man skal danse seg igjennom diverse utfordringer. Kjempeskøy! Playstation har et "rent" dansespill, med mye morsom musikk å danse etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.