Gå til innhold

Tips om super vognpose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har til og med begynt og drømme om små babyer.

*riste det av seg*

Nei fornuften får seire hos meg litt til, min tid kommer senere. :o)

Jeg drømte om baby i natt, jeg var på UL og Flisen var med og lo seg i hjel fordi lillebror eller lillesøster egentlig var en katt ;)

Annonse

Ja, det kan man jo lure på, det ser jo ut her som de har brukt sportsvogndelen på vogna. Men du kan jo bare teste med din vanlige dyne å se? Om du ikke har dobbeldyne selvsagt. :)

Det var jo veldig lettvint og greit. Om posen ikke får plass i en bagvogn, er det et fin suppleringspose å bruke om man skal på besøk, er på hyttetur osv. Eller i pulk når voksiposen begynner å bli knapp.

Koster lite og lett å lage.

Så jo kjempesmart ut. Men jeg klarer bare ikke å forstå hvordan slike "poser" skal brettes og knytes!

Om du kikker videre i tråden der så er det beskrevet.

Det er igrunn som å pakke en fajita ;) brett den ene enden på dyna opp og brett hver side over hverandre og knyt på kanten. Bortsett fra at man ikke har noe å knyte i på en tortilla er det helt likt.

Gjest trultemor26

Om du kikker videre i tråden der så er det beskrevet.

Det er igrunn som å pakke en fajita ;) brett den ene enden på dyna opp og brett hver side over hverandre og knyt på kanten. Bortsett fra at man ikke har noe å knyte i på en tortilla er det helt likt.

Ja, det forstår jeg. Men det bildet av dyna med trådene på, er det baksiden?

Ja, det forstår jeg. Men det bildet av dyna med trådene på, er det baksiden?

Skjønner ikke helt hva du mener, men les videre i tråden, det er tegnet og forklart her: http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=13145&page=2

Og om du har noen andre spørsmål så tror jeg du må spørre der siden jeg ikke har førstehåndserfaring.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...