Gå til innhold

Hva mener du om filmen Pitbullterje?

Anbefalte innlegg

Jeg gjenkjenner en del typer fra den i virkligheten: De to som tror de er kongene i klassen/gruppa.

Men hvor mange barn våger å si ifra til disse kongene at nok er nok?

Og hvor mange foreldre tror at deres barn ikke er av denne typen fordi de virker så greie hjemme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254587-hva-mener-du-om-filmen-pitbullterje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett filmen og synes det er en bra film for barn over 8 år, ca.

Det er også en viktig film, og ikke så "morsom" som den synes ut ifra coveret. Alvorlig, og en film som kan brukes på skolen både i forbindelse med temaet psykisk helse og temaet mobbing. Kan brukes som et utgangspunkt for samtale med barn om disse alvorlige tingene.

Hvor mange som klarer å stå i mot slike "konger", vet jeg ikke. Men at enkelte har veldig stor makt over andre, er det liten tvil om.

Så da blir det i bunn og grunn et ansvar for de voksne (lærere, foreldre og andre voksne som er barnas kret) å oppdage hvordan ungene driver på, og tørre å gå inn i det for å få en slutt på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...