Gå til innhold

Vi har fått en sønn i dag

Anbefalte innlegg

thuva1365380402
Skrevet

Vi har i dag fått tildelt en liten gutt på 7 uker fra Sør-Korea. Storebror er kjempestolt. Regner med 3-4 mnd før reisebeskjed.

etiopia1365380950
Skrevet

Gratulerer med sønnen:-).

Å så liten da:-). Lykke til med forberedelsene til den store reisen og tiden dere har fremfor dere som 4.

Gratulasjons klem fra meg.

Skrevet

Så herlig! Gratulerer så masse, håper tiden frem til dere får hente ham går fort...

Gratulasjonsklemmer fra trk

Skrevet

Gratulerer med lillebror og sønn! Håper tiden fram til dere endelig får møte han går fort!!!

Har ingen problemer med å sette meg inn i følelseskaoset du opplever nå :-). Er nemlig ganske nøyaktig 4 år siden vi fikk en lillebror på 7 uker.

Mvh

Skrevet

WOW for en fantastisk nyhet !

gratulerer så masse med lillegutt. Håper ukene frem mot avreise går superfort for dere!!

grattisklem fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med en sønn og lillebror!!!! Kos dere med bildet fram til dere får treffe han ;o)

Mvh

kristin691365380881
Skrevet

gratulerer masse ! Da er der 4 før påske :-)

Gratulerer med prinsen!

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei, hei.

Gratulerer så mye. så moro da.

Mange hilsener i fra

Gratulerer med den lille prinsen:)

Skrevet

Gratulerer så mye med sønnen, og lykke til med reisen til Sør-Korea! Håper det går raskt å komme avgårde!

mvh

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille Prinsen! Måtte månedene fram til henting fly som en vind :-)

Skrevet

Jah, dere hørtes jo entusiastiske ut...

hadde det vært meg hadde jeg ihvertfall spandert på et utropstegn i overskriften!

Skrevet

hadde det vært meg hadde jeg ihvertfall spandert på et utropstegn i overskriften!

Herregud, for en unødvendig og tullete kommentar.

Skrevet

Jeez!

Om du ikke har noe hyggelig å komme med så kan du heller la vær å kommentere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...