Gå til innhold

Ka ønske 4,5 års gamle gutta seg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da min sønn var på den alderen var han helt vill etter traktorer og gravemaskiner. En stor bossbil med noen funksjoner var også stor suksess. En av de gavene han likte aller best var en trailer med henger som hadde en gravemaskin som kunne være bakpå. Han er snart 9 år, og leker fremdeles med det. Hehe.. Jo større kjøretøyene er, dess bedre er det har jeg inntrykk av.

Min 5 åring er veldig opptatt av filmen "Biler", så han ønsker seg pysj med "biler"-motiv. Sendesett og annet fra denne filmen også.

Og så er han utrolig sjørøver-fokusert, så alt med dette temaet fenger.

Lego, både duplo og vanlig.

Playmo-figurer

Bøker

Dvd'er selvsagt (men han har mange)

Brettspill som passer for alderen

Puslespill (men ikke for vanskelige, da gidder han ikke)

Annonse

Her går det i anleggsbiler og kule biler (Les; med flammemotiv og helst uten tak).

Byggmester Bob har blitt kjedelig, nå er det Spiderman og Batman som gjelder.

Ellers liker vår 5-åring å bygge lego, se på film og å høre på lydbok.

Til jul ønsker han seg bilbane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...