Gå til innhold

Trenger mer sanghjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en sang som går sånn..

For Kari er her, Per han her og Lise hun er her hipp hurra..

Jeg husker ikke teksten. SDD? Andre som kan hjelpe? :P

Videoannonse
Annonse
Jeg er ei høne
Skrevet

Kari er her, og Per han er her. Halleluja Per han er her, haleluja! Og i dette fine lag har vi Ingrid her i dag, haleluja Ingrid er her!

Kan det være denne? hehe

Skrevet

Kari er her, og Per han er her. Halleluja Per han er her, haleluja! Og i dette fine lag har vi Ingrid her i dag, haleluja Ingrid er her!

Kan det være denne? hehe

*LOL*

Ja,faen.. Den var det!

Skrevet

Kari er her, Per er her, og takk og pris for at Ola er her. Og i denne store flokk har vi Mona her i dag, og Åge er her og det er bra.

Sånn synger vi den.

Skrevet

Kari er her og Ola er her, hipp hurra for at Ivar er her, og i vårt muntre lag ser vi Aleksander er her, hipp hurra for at Monica er her.

Skrevet

Kari er her og Ola er her, hipp hurra for at Ivar er her, og i vårt muntre lag ser vi Aleksander er her, hipp hurra for at Monica er her.

Tusen takk.. Er den versjonen jeg var ute etter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...