Gå til innhold

Bratz- og playmo julekalender???

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Er visst oppservert BRATZ julekalender på Toys r us, noen som har sett den? Virker den ok? Hva er det inne liksom?? Står vel noe om det utenpå...

Og playmo kalender, noen som vet hvor man får tak i det?

Finnes det andre ferdige kalendere? Vet at det tidligere har vært BabyBorn kalender osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254853-bratz-og-playmo-julekalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frustrert frue

Jeg har fått mange bra tips, bl.a. om playmo kalender. Sjekk mitt innlegg litt lenger ned på siden. Vedr. Bratz så vet jeg dessverre ikke

Så det etter at jeg hadde skrevet innlegget, så den er jo grei:o)

Men rart det ikke finnes mer sånne ferdigpakkede kalendere, det er jo helt toppers...

Så det etter at jeg hadde skrevet innlegget, så den er jo grei:o)

Men rart det ikke finnes mer sånne ferdigpakkede kalendere, det er jo helt toppers...

Enig med deg, det er litt av et styr med "gjør-det-selv-kalendere", særlig når man har mange barn. Jeg er dessuten ikke så flink til å finne på billige ting, så det blir fort en liten formue. Kjøpekalendene er toppers for alle frustrerte fruer i førjulstiden.

En annen ting er at adventstiden (og julen for den saks skyld) neddynges med et gavestyr som jeg er litt oppgitt over. Tar liksom bort litt av gleden og forventningen for meg - men det er jo en annen diskusjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...