nicky Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har noen prøvd disse adventskalenderne? Lurer også på hva de inneholder. Er de populære hos barna? Jeg har en på 3 og en på 6. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Guttene har Smarties kalender, hatt det de tre siste årene. Det er esker med mini-smarties, sjokolade-julepynt og et spill (?) en dag. Husker ikke helt. Men den er pop, og morfar kjøper hvert år Selv har vi kjøpt Lego City sin kalender i tillegg. 0 Siter
mai 67 Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Guttene har Smarties kalender, hatt det de tre siste årene. Det er esker med mini-smarties, sjokolade-julepynt og et spill (?) en dag. Husker ikke helt. Men den er pop, og morfar kjøper hvert år Selv har vi kjøpt Lego City sin kalender i tillegg. Kinder julekalender er bra ! I år har vi både gråtass , som er knallfin , har fine sjokoladejulekuler hver dag også skal vi prøve smarties . 0 Siter
simane Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 *Kremt* Jeg er snart 33 år og kjøper dem annen hvert år *Flau* (He, he...Nå har jeg en unnskyldning og kan si jeg kjøper dem til babyen på 6 mnd...) Jeg vil tro at begge to slår an hos dine barn. Knallgod sjokolade!!! 0 Siter
Gjest chappy Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Med mindre du ønsker at barna skal få den uvanen å spise sjokolade daglig, velger du ikke denne julekalenderen! Ingen grunn til å stappe i seg sjokolade i 4 hele uker + deretter i 2 hele juleuker, vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.