Gå til innhold

Fotobok fra FotoKnudsen... rekker vi det..?

Anbefalte innlegg

Ikke alltid planleggingen kommer så fort i gang her.. Men har fått veldig lyst til å gi sånne fine fotobøker i julegaver til besteforeldre og oldeforeldre. Men saken er at jeg ikke har digitale bilder, sånn at først på bildene digitalliseres. Jeg har heller ikke planlagt hvor mange bilder, og hvilke bilder + hvilken tekst det skal stå på bildene... SÅ til dere som har gjort dette før, er det mye jobb å sette seg inn i hvordan man lager denne fotoboken - rekker vi det i god tid før jul??? Ett par av bøkene må sendes i posten også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254870-fotobok-fra-fotoknudsen-rekker-vi-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg har laget slike bøker, og hvor mye arbeid det er er alt etter hvor mye arbeid du legger i det. Selve programmet er kjempeenkelt å bruke, du kommer inn i det på 1-2-3.

Jeg har laget tre albumer. To store til ungene - 46 sider hver, mange bilder på hver side, bakgrunnsbilde og tekst. Det tok sin tid kan du si... Brukte nok et par mnd på dem, men da jobbet jeg jo veldig til og fra, kunne jo gjort det vesentlig fortere om jeg hadde gått inn for det.

Laget også et av de minste albumene med bare et bilde per side og ingen tekst. Det var gjort på mindre enn en time.

Er veldig spent på hvordan de blir. Fikk det minste for en uke siden, og det ble veldig fint. De to store kom i posten lørdag, så de skal jeg hente i morgen. Gleder meg :-)

Men husk at det er 2-3 ukers leveringstid, så du bør gjøre det fort om det skal være julegaver! Noe som minner meg på hva jeg skal gjøre i morgen når lillebror sover.... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...