Gå til innhold

Legokalender, plukke fra hverandre?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Er det gjennomførbart å kjøpe en legokalender, ta ut det som er på den enkelte dagen og pakke inn å henge på den ordinære broderte julekalenderen?

I såfall bestiller jeg en, har selvfølgelig ikke begynt å kjøpe småpakker, og av erfaring blir dette en dyr affære i slutten av november.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254881-legokalender-plukke-fra-hverandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theoline

Hvorfor ikke da bare kjøpe en eske med lego og pakke inn, istedenfor å ribbe en kalender? Sikkert mye enklere og billigere.

Tja, men tenkte at det i hver luke var en noen biter som skulle settes sammen til en liten ting, og som hver dag ble til noe større

.

Kanskje med en liten tegning i tillegg?

Blir jo ikke like gjevt med en neve legoklosser pakket inn da...

Har aldri sett en sånn legokalender jeg, så aner ikke hvordan det fungerer!

Bør vel nevnes at jeg er svært lite krativ og vil helst ha det enklest mulig, men så er det den broderte greia da, det blir visst ikke jul uten den...

Guttungen hadde legokalender for noen år siden.

Og bak hver luke var det noen biter, som man skulle lage en figur av. Fly, julenisse, snømann osv.

Hvordan årets modell er, vet jeg ikke, men prinsippet er sikkert det samme?

Huff ja pakker til den kalenderen ja, jeg er litt treg og stresser litt nå. Mangler 14, og hører allerede klagingen fra lommeboka ;o)

Gjest Persille

Tja, men tenkte at det i hver luke var en noen biter som skulle settes sammen til en liten ting, og som hver dag ble til noe større

.

Kanskje med en liten tegning i tillegg?

Blir jo ikke like gjevt med en neve legoklosser pakket inn da...

Har aldri sett en sånn legokalender jeg, så aner ikke hvordan det fungerer!

Bør vel nevnes at jeg er svært lite krativ og vil helst ha det enklest mulig, men så er det den broderte greia da, det blir visst ikke jul uten den...

Det er en liten pose i hver luke, med tegning - og så blir det en ting. Enkelte dager kan du slå dagens pose sammen med en tidligere, og lage en større ting - da er det tegninger på begge tingene.

Så ja, du kan ta den fra hverandre :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...