Gå til innhold

Test: Kinky?


Angelica :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angelica :o)

    80

  • Glimtipper

    25

  • amber sun

    20

  • ShitDiddelyDo

    11

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164062957' post='3399649]

Jepp.. Møttes etter hvert. Men jeg vet ikke hva som skjer. Tar det som det kommer. :)

Dette var da usedvanlig generelt og kort til å være en jente og et begynnende "noe".

Hva gjorde dere på da? Hvordan er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ...

Det må bety en av to ting. Jeg fikk 538, og med unntak av et par spørsmål var det bare S/M-delen og dyresexdelen jeg svarte avkreftende på.

Altså driver du enten med dyresex eller S/M. :)

Omtrent samme her. Skjønner heller ikke hvordan man kan få så høy poengsum som over 700 uten dyresex, avføring og heavy S/M.

Kan det være min manglende erfaring, og manglende lyst, til å ha sex med samme kjønn som stopper poengene tro?

Isåfall vil jeg heller bli på den ikke altfor høye poengsummen. :-)

Men jeg syns forøvrig det manglet en del spørsmål om andre kinky ting, som ikke har med så sære ting som dyresex å gjøre. men men.

Og hva pokker har "dusje med partneren" med kinky sex å gjøre? Det er da ikke kinky??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skummet muligens litt kjapt gjennom, men jeg tror ikke de bokstavelig mente et fangehull. Det var vel mer snakk om en sånn S/M-dungeon-sak. :)

Neida. Du er nok ikke så gal. Men jeg er imponert over din høye score. ;)

Men hva er S/M-dungeon?

Jeg skjønte heller ikke alle spørsmålene. Angelica oversatte dungeon med fangehull, og så ble det en greie ut av det. Derfor vi snakket om det.

Foruten håndjern og mer lett S/M vet jeg ikke så mye om fangehull og pining. Ikke har jeg lyst til det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent samme her. Skjønner heller ikke hvordan man kan få så høy poengsum som over 700 uten dyresex, avføring og heavy S/M.

Kan det være min manglende erfaring, og manglende lyst, til å ha sex med samme kjønn som stopper poengene tro?

Isåfall vil jeg heller bli på den ikke altfor høye poengsummen. :-)

Men jeg syns forøvrig det manglet en del spørsmål om andre kinky ting, som ikke har med så sære ting som dyresex å gjøre. men men.

Og hva pokker har "dusje med partneren" med kinky sex å gjøre? Det er da ikke kinky??

For ikke å snakke om "være på nudiststrand". Hva har det med sex å gjøre overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*

Musikeren lå ikke SÅ lavt, da! Han hadde to poeng mer enn meg...

Jeg skrev det pga denne kommentaren:

"Og ikke skjønner jeg hva som er så stas med å ha andre folk tilstede mens en driver og har seg heller... "

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da usedvanlig generelt og kort til å være en jente og et begynnende "noe".

Hva gjorde dere på da? Hvordan er han?

He he..Jeg er kanskje litt gutt ;)

Han er herlig og hva vi gjorde kan jeg ikke skrive her ;)

Eller ok da, vi så film. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164121836' post='3400324]

Jeg skrev det pga denne kommentaren:

"Og ikke skjønner jeg hva som er så stas med å ha andre folk tilstede mens en driver og har seg heller... "

;)

Da er jeg med :-)

Jeg trodde at du mente at musikeren hadde best sex alene, altså med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med :-)

Jeg trodde at du mente at musikeren hadde best sex alene, altså med seg selv.

Ja. Jeg mente det, for det han skrev kunne tolkes sånn. På tøys så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

451

Ganske kinky altså...

Men da svarte jeg jo mye på det som har skjedd - det er jo ikke så mye action på meg nå om dagen, gitt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent samme her. Skjønner heller ikke hvordan man kan få så høy poengsum som over 700 uten dyresex, avføring og heavy S/M.

Kan det være min manglende erfaring, og manglende lyst, til å ha sex med samme kjønn som stopper poengene tro?

Isåfall vil jeg heller bli på den ikke altfor høye poengsummen. :-)

Men jeg syns forøvrig det manglet en del spørsmål om andre kinky ting, som ikke har med så sære ting som dyresex å gjøre. men men.

Og hva pokker har "dusje med partneren" med kinky sex å gjøre? Det er da ikke kinky??

Ja, en må bare spørre seg om hva de som ligger på 600++ har foretatt seg av syndige bevegelser og i hvilke hull de har utfoldet seg, for jeg føler virkelig at jeg presset på maksimalt, dog innenfor det normale, for å få mine femhundreogetellerannet.

Vi har noen kinky skrur her, Amber! :)

S/M-dungeon er for øvrig et sånt S/M-utstyrt rom med diverse utstyr. Ikke et fangehull. :)

Det har jeg sett på film. F.eks. i Pulp Fiction. Ofte har også disse S/M-folka en sånn Gimp i en kasse.

Og det hadde jeg aldri trodd om MsWallace og Glimtipper.

Jaja, håper de lufter ham i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ja, en må bare spørre seg om hva de som ligger på 600++ har foretatt seg av syndige bevegelser og i hvilke hull de har utfoldet seg, for jeg føler virkelig at jeg presset på maksimalt, dog innenfor det normale, for å få mine femhundreogetellerannet.

Vi har noen kinky skrur her, Amber! :)

S/M-dungeon er for øvrig et sånt S/M-utstyrt rom med diverse utstyr. Ikke et fangehull. :)

Det har jeg sett på film. F.eks. i Pulp Fiction. Ofte har også disse S/M-folka en sånn Gimp i en kasse.

Og det hadde jeg aldri trodd om MsWallace og Glimtipper.

Jaja, håper de lufter ham i ny og ne.

*grøss*

Bring out the gimp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...