Gå til innhold

Test: Kinky?


Angelica :o)

Anbefalte innlegg

og jeg trodde "enema" var blåmerker...

*flau*

*ler som en gal*

Trodde engelsken min var noe bedre enn det, det kan se ut til at både mannen min og meg begge har fått/gitt klyster, da :o

Tror jeg trodde det mentes "blåmerker" jeg og, og det svarte vi begge "jaddddaaa" på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angelica :o)

    80

  • Glimtipper

    25

  • amber sun

    20

  • ShitDiddelyDo

    11

Jeg fikk 494. Det må vel være greit..Også jeg som mener meg å være relativt vanilla..;-P

Du er tar det igjen på andre områder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få gemalen til å ta testen når han kommer hjem i morgen. Blir spennende å se hvor han havner:) Men jeg må si jeg blir veldig overraska hvis han ender noe særlig over meg i poengsum. Tror jo jeg kjenner ham litt... :)

Du får fortelle resultatet her, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164138571' post='3400719]

Du får fortelle resultatet her, da ;)

Såklart, dolere har ingen hemmeligheter for hverandre, vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164138546' post='3400718]

Du er tar det igjen på andre områder ;)

Heh..Kanskje..;-) Men jeg ser jo at det var mange her som scoret myyye mere enn meg..Jeg ble bare litt overasket over at jeg fikk en såpass høy score som jeg gjorde, jeg tror egentlig ikke jeg er så voldsomt kinky, har liksom ganske få uvanlige fetisjer etc... (det må være gruppesex og slett nakenmoral og sånn som trekker opp..:-o)

Enklte her må være litt av noen råskinn..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Fikk 766.

Hey! Du må jo være et utrolig råskinn! ;-P

Jeg holder deg herved sykt mistenkt for enten å svinge en dreven pisk, eller for å gjøre ufine manipulasjoner med leverposteiboksen og den stedlige fauna! ;-P

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Samme her. Det spørs om vi - i tillegg til å drikke den hjemmelagde vinen vår i klosteret - må brygge et sannhetsserum også ...

Vi må nok det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det trodde ikke jeg heller. Glimtipper og MrsWallace overrasket meg her ja.

Så det er det S/M-dungeon betyr, da misforsto vi det at det var fangehull. *lol*

Men jeg svarte ihvertfall riktig likevel.

De er sikkert ekstraordinært kinky disse her da, for jeg følte også at jeg dro det så langt jeg kunne da jeg svarte. :-)

Vi får si oss fornøyde med resultatet likevel, da. :-)

Jeg er faktisk fornøyd. Kan styre meg for dyresex og en tilbakestående Gimp godt skjult nede i et S/M-dungeon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*

Musikeren lå ikke SÅ lavt, da! Han hadde to poeng mer enn meg...

Du skal alltid drive og støtte meg du:-)

Appellerer jeg til morsinstinktet ditt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Du skal alltid drive og støtte meg du:-)

Appellerer jeg til morsinstinktet ditt? :-)

"Appellerer jeg til morsinstinktet ditt? :-)"

Ja, du virker så liten og hjelpeløs. Så da må noen ta deg under sine beskyttende vinger. Og siden det ikke virker som om andre vil ta den oppgaven, så ofrer jeg meg, snill som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Appellerer jeg til morsinstinktet ditt? :-)"

Ja, du virker så liten og hjelpeløs. Så da må noen ta deg under sine beskyttende vinger. Og siden det ikke virker som om andre vil ta den oppgaven, så ofrer jeg meg, snill som jeg er.

Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler som en gal*

Trodde engelsken min var noe bedre enn det, det kan se ut til at både mannen min og meg begge har fått/gitt klyster, da :o

Tror jeg trodde det mentes "blåmerker" jeg og, og det svarte vi begge "jaddddaaa" på ;)

LOL LOL!

Bra det ikke bare er meg som er dårlig i engelsken her.

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164140683' post='3400802]

Kan jeg aldri forstå ;)

Det gikk som jeg trodde, han fikk 157 poeng. Altså er vi omtrent like kjedelige begge to og passer dermed utmerket godt sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...