Gå til innhold

Test: Kinky?


Angelica :o)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164057690' post='3399441]

Du får prøve å svare ja på flere, så finner du fort ut av det ;)

418 da jeg prøvde på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angelica :o)

    80

  • Glimtipper

    25

  • amber sun

    20

  • ShitDiddelyDo

    11

Hey!! Hvor er oppdateringen? Tok han kontak den kvelden?

Jepp.. Møttes etter hvert. Men jeg vet ikke hva som skjer. Tar det som det kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164062798' post='3399642]

Ikke alt som var like sjukt, da :)

Neida.

Men nei til alt som har med tiss og bæsj å gjøre!

Og ikke skjønner jeg hva som er så stas med å ha andre folk tilstede mens en driver og har seg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

555 fikk jeg. Jeg regner med at svarer man positivt på all dyresex spørsmålene begynner man å nærme seg "super freak alert." Det er helt greit at jeg ikke er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg fikk 170 poeng, og er i grunnen totalt fornøyd med det! Eneste grunnen til at jeg fikk over 100 er sikkert den "threesome'en" jeg var med på for et sprelsk 10-år tilbake (og som jeg ikke på noen som helst måte ønsker reprise på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg fikk 170 poeng, og er i grunnen totalt fornøyd med det! Eneste grunnen til at jeg fikk over 100 er sikkert den "threesome'en" jeg var med på for et sprelsk 10-år tilbake (og som jeg ikke på noen som helst måte ønsker reprise på).

Hm, der stjal du plassen min nederst på lista... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.

Men nei til alt som har med tiss og bæsj å gjøre!

Og ikke skjønner jeg hva som er så stas med å ha andre folk tilstede mens en driver og har seg heller...

Sex er best alene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg fikk 170 poeng, og er i grunnen totalt fornøyd med det! Eneste grunnen til at jeg fikk over 100 er sikkert den "threesome'en" jeg var med på for et sprelsk 10-år tilbake (og som jeg ikke på noen som helst måte ønsker reprise på).

Så lenge man er fornøyd med seg selv, så er vel alt bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

555 fikk jeg. Jeg regner med at svarer man positivt på all dyresex spørsmålene begynner man å nærme seg "super freak alert." Det er helt greit at jeg ikke er der :)

He he..Jeg er enig der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164089054' post='3399756]

Sex er best alene? ;)

*Kremt*

Musikeren lå ikke SÅ lavt, da! Han hadde to poeng mer enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...