Gå til innhold

Test: Kinky?


Angelica :o)

Anbefalte innlegg

Ja, en må bare spørre seg om hva de som ligger på 600++ har foretatt seg av syndige bevegelser og i hvilke hull de har utfoldet seg, for jeg føler virkelig at jeg presset på maksimalt, dog innenfor det normale, for å få mine femhundreogetellerannet.

Vi har noen kinky skrur her, Amber! :)

S/M-dungeon er for øvrig et sånt S/M-utstyrt rom med diverse utstyr. Ikke et fangehull. :)

Det har jeg sett på film. F.eks. i Pulp Fiction. Ofte har også disse S/M-folka en sånn Gimp i en kasse.

Og det hadde jeg aldri trodd om MsWallace og Glimtipper.

Jaja, håper de lufter ham i ny og ne.

hehe det trodde ikke jeg heller. Glimtipper og MrsWallace overrasket meg her ja.

Så det er det S/M-dungeon betyr, da misforsto vi det at det var fangehull. *lol*

Men jeg svarte ihvertfall riktig likevel.

De er sikkert ekstraordinært kinky disse her da, for jeg følte også at jeg dro det så langt jeg kunne da jeg svarte. :-)

Vi får si oss fornøyde med resultatet likevel, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angelica :o)

    80

  • Glimtipper

    25

  • amber sun

    20

  • ShitDiddelyDo

    11

Om vi har gitt hverandre klyster ... ????

Eh, nope. :-)

Klyster??

Hva var det som betydde klyster da?

Herregud, jeg er visst elendig i engelsk. Ihvertfall kinky-engelsk. ;-P

Men hvis klyster er kinkig, så er jeg igrunnen glad jeg ikke har vært der. Faen heller, klyster???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

hehe det trodde ikke jeg heller. Glimtipper og MrsWallace overrasket meg her ja.

Så det er det S/M-dungeon betyr, da misforsto vi det at det var fangehull. *lol*

Men jeg svarte ihvertfall riktig likevel.

De er sikkert ekstraordinært kinky disse her da, for jeg følte også at jeg dro det så langt jeg kunne da jeg svarte. :-)

Vi får si oss fornøyde med resultatet likevel, da. :-)

Det er nok litt ulike grenser ute og går her.

Jeg trakk også strikken så langt jeg kunne uten å være uærlig. Og enda følte jeg meg ganske så dristig på enkelte av spørsmålene jeg svarte ja på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

451

Ganske kinky altså...

Men da svarte jeg jo mye på det som har skjedd - det er jo ikke så mye action på meg nå om dagen, gitt :-(

Du får ta testen din sammen med mannen din, så kanskje det blir litt flere poeng på dere begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164129293' post='3400470]

He he.. Jeg ser ikke på det som spes. kinky. Men det er nå bare meg ;)

Er du i klyster-bransjen, Angelica?

*sjokkert*

;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164129388' post='3400479]

Huh? Hvor fikk du det fra? :)

haha nei, bare at du svarte at du ikke syns det var spesielt kinky.

Bra jeg misforsto rett da. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nei, bare at du svarte at du ikke syns det var spesielt kinky.

Bra jeg misforsto rett da. ;-P

He he.. Jeg tenkte bare at det ikke passet så godt inn i testen. Sånn som med dyresex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164129807' post='3400491]

He he.. Jeg tenkte bare at det ikke passet så godt inn i testen. Sånn som med dyresex. :)

Da er jeg helt enig med deg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klyster??

Hva var det som betydde klyster da?

Herregud, jeg er visst elendig i engelsk. Ihvertfall kinky-engelsk. ;-P

Men hvis klyster er kinkig, så er jeg igrunnen glad jeg ikke har vært der. Faen heller, klyster???

"Enema" er klyster :)

I mitt tvilsomme sinn kan jeg bare tenke på én måte klyster har noe med sex å gjøre. Når mannen kommer inne i stumpen på noen, kan det for noen fungere som klyster.. Men jeg aner ikke om det var betydningen her, eller om de mener klyster-klyster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Enema" er klyster :)

I mitt tvilsomme sinn kan jeg bare tenke på én måte klyster har noe med sex å gjøre. Når mannen kommer inne i stumpen på noen, kan det for noen fungere som klyster.. Men jeg aner ikke om det var betydningen her, eller om de mener klyster-klyster. :)

og jeg trodde "enema" var blåmerker...

*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg trodde "enema" var blåmerker...

*flau*

Åh.. hihi. Kan trøste deg med at det der var det mest pinlige innlegget jeg noengang har skrevet, men jeg "måtte" jo svare.. *titte seg over skulderen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. hihi. Kan trøste deg med at det der var det mest pinlige innlegget jeg noengang har skrevet, men jeg "måtte" jo svare.. *titte seg over skulderen* :)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt ulike grenser ute og går her.

Jeg trakk også strikken så langt jeg kunne uten å være uærlig. Og enda følte jeg meg ganske så dristig på enkelte av spørsmålene jeg svarte ja på.

Samme her. Det spørs om vi - i tillegg til å drikke den hjemmelagde vinen vår i klosteret - må brygge et sannhetsserum også ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en må bare spørre seg om hva de som ligger på 600++ har foretatt seg av syndige bevegelser og i hvilke hull de har utfoldet seg, for jeg føler virkelig at jeg presset på maksimalt, dog innenfor det normale, for å få mine femhundreogetellerannet.

Vi har noen kinky skrur her, Amber! :)

S/M-dungeon er for øvrig et sånt S/M-utstyrt rom med diverse utstyr. Ikke et fangehull. :)

Det har jeg sett på film. F.eks. i Pulp Fiction. Ofte har også disse S/M-folka en sånn Gimp i en kasse.

Og det hadde jeg aldri trodd om MsWallace og Glimtipper.

Jaja, håper de lufter ham i ny og ne.

Du er nå ikke spesielt snill, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164122009' post='3400327]

Joa ;)

Jeg må få gemalen til å ta testen når han kommer hjem i morgen. Blir spennende å se hvor han havner:) Men jeg må si jeg blir veldig overraska hvis han ender noe særlig over meg i poengsum. Tror jo jeg kjenner ham litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...