Gå til innhold

Test: Kinky?


Angelica :o)

Anbefalte innlegg

Det gikk som jeg trodde, han fikk 157 poeng. Altså er vi omtrent like kjedelige begge to og passer dermed utmerket godt sammen;)

Da har du iallfall det på det rene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 261
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Angelica :o)

    80

  • Glimtipper

    25

  • amber sun

    20

  • ShitDiddelyDo

    11

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164215483' post='3401966]

Da har du iallfall det på det rene :D

Ja, det er jo nyttig informasjon. Han syntes forresten poengsummen min var høy:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Appellerer jeg til morsinstinktet ditt? :-)"

Ja, du virker så liten og hjelpeløs. Så da må noen ta deg under sine beskyttende vinger. Og siden det ikke virker som om andre vil ta den oppgaven, så ofrer jeg meg, snill som jeg er.

Åh... Du er nå god da:-) Et unikum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164129293' post='3400470]

He he.. Jeg ser ikke på det som spes. kinky. Men det er nå bare meg ;)

Ikkeno kinky, bare helt vanlig tirdags-sex? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

451

Ganske kinky altså...

Men da svarte jeg jo mye på det som har skjedd - det er jo ikke så mye action på meg nå om dagen, gitt :-(

Ingen action?? hmmm, men du er kanskje gravid? har jeg lest det noe sted? Men gravide jenter er jo dødssexy, så hadde det vært opp til meg så hadde du faen meg ikke fått gå i fred, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Ingen action?? hmmm, men du er kanskje gravid? har jeg lest det noe sted? Men gravide jenter er jo dødssexy, så hadde det vært opp til meg så hadde du faen meg ikke fått gå i fred, hehe.

Har vært gravid, og har nå ei lita snuppe på fire måneder, og ei "høne" som ikke er helt frisk ennå etter fødselen ;-)

Tror jeg kan telle på to hender hvor ofte vi har hatt sex det siste halve året...

Sukk, det kommer vel fetere tider håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid, og har nå ei lita snuppe på fire måneder, og ei "høne" som ikke er helt frisk ennå etter fødselen ;-)

Tror jeg kan telle på to hender hvor ofte vi har hatt sex det siste halve året...

Sukk, det kommer vel fetere tider håper jeg!

Hmm er den ikke frisk igjen ennå? ennå ikke klar for bruk? Det er jo litt av en påkjenning dette, men det kommer bedre tider, men rart at din mann ikke har gått fra vettet det siste halvåret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hmm er den ikke frisk igjen ennå? ennå ikke klar for bruk? Det er jo litt av en påkjenning dette, men det kommer bedre tider, men rart at din mann ikke har gått fra vettet det siste halvåret:-)

Jeg holder i hvert fall å gå fra vettet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...