Gå til innhold

Colombia-noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Et lite livstegn fra elly:-) Er svært skjelden jeg er her inne for tiden. Med full jobb og familie er fritiden noe begrenset... Først et spm:Er det noen som kan svare på hvor lang tid det tar før man får godkjenning fra DVA? Og hvor lenge etter at man er godkjent får vi svar her i Norge?

På onsdag er det to år siden vi fikk møte lillegutt for første gang i Pereira. Nå er han snart 3 år og stor gutt!Han storkoser seg sammen med storebror som lærer han opp (på både godt og vondt, hi, hi..). I aug sendte vi papirene til Colombia for barn nr 3. Det blir spennende å se hvor lang tid denne siste prosessen vil gå. Er innstilt på at dette kan ta tid!

Sender en stor hilsen til alle adopsjonsvenner og spesielt til girasol og fru undrene som vi var sammen med i Colombia i 2004 ... mimre, mimre ...

Tvi, tvi til alle som venter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255008-colombia-noen-som-kan-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

meni1365380946

Hei. Jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar, men jeg sitter her å venter på godkjenningen selv. Vi sendte papirene i slutten av juli og har DVA 11.september - og postkassen er like tom!

Jeg ser av Colombialisten at ventetiden varierer veldig. Godkjenningene som kom i perioden juni-oktober varierte fra 41-210 dager etter at papirene ble sendt. Ser at de fleste er godkjendt ca 100 dager etter at papirene ble sendt til Colombia, så vi får håpe at både vi og dere (og selvfølgelig alle andre som venter) snart får et spennende brev i postkassen!

Hei. Jeg kan dessverre ikke gi deg noe svar, men jeg sitter her å venter på godkjenningen selv. Vi sendte papirene i slutten av juli og har DVA 11.september - og postkassen er like tom!

Jeg ser av Colombialisten at ventetiden varierer veldig. Godkjenningene som kom i perioden juni-oktober varierte fra 41-210 dager etter at papirene ble sendt. Ser at de fleste er godkjendt ca 100 dager etter at papirene ble sendt til Colombia, så vi får håpe at både vi og dere (og selvfølgelig alle andre som venter) snart får et spennende brev i postkassen!

Takk for svar. Da ligger dere en måned foran oss i løypa;) Blir spennende å se fremover!

Tvi, tvi ...

Takk for svar. Da ligger dere en måned foran oss i løypa;) Blir spennende å se fremover!

Tvi, tvi ...

Heisann elly og familien.

Takk for koselig hilsen:)))

Skrev en mail til dere for en stund siden, men vet rett og slett ikke om den kom gjennom, har hatt en del tull med mailen min, gi en lyd om du ikke fikk den så kommer det i alle fall en til;))

Kjekt å høre at dere har det dra. Vi har det også bare bra, knerten har fylt 4 år, og er virkelig blitt stor, et tenkende vesen:))

Vi får mailes.

Klem

Hei, hei!!

Vi sendte også papirene i August (10) og har DVA den 29.09. Ikke hørt noe enda, og synes det drøyer.... men ser at de som sendt i juli ikke har fått enda, så da er det vel bare å smøre seg.. :-)

Lykke til - kanskje vi følges i prosessen??!!...... Vi venter på nr 2.

Ja tenk elly,nå er det to år sida!!! Som tida flyr!! I dag er det to år siden vi fikk knærten i armene for første gang! Vi har tildelingsbilde over ene sofaen i stua, og må si jeg har sett mye på det de siste dagene. Knærten elsker å høre om den dagen, og du kan tro han er blitt stor gutt han og!

Hil gutta dine, vi mailes vel nå til jul? ;-)

Og hilsen til fruundrende med det samme :)

Klem

Annonse

Ja tenk elly,nå er det to år sida!!! Som tida flyr!! I dag er det to år siden vi fikk knærten i armene for første gang! Vi har tildelingsbilde over ene sofaen i stua, og må si jeg har sett mye på det de siste dagene. Knærten elsker å høre om den dagen, og du kan tro han er blitt stor gutt han og!

Hil gutta dine, vi mailes vel nå til jul? ;-)

Og hilsen til fruundrende med det samme :)

Klem

Ja, tenk i dag er det 2 år siden vi fikk gullene våre. Ikke drømte jeg om at det skulle bli så bra.........

Nå ligger det en trygg og god gutt i sengen og sover, det er andre tider nå, heldigvis er de tipassningsdyktige:)

Drømmer om å få oppleve det igjen.....................

Klem til guttene deres fra oss:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...