Gå til innhold

Tips til utebursdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Underskrift

*sett halen på grisen

*boksen går

*lag pinjata som di kan slå på

*grille pølser på spyd

*lage brødpinner. Husker at jeg syns det var veldigmorro men jeg er jente da :o)

*Lage pil og bue

*Legge ut skatt og gå på skattejakt

*Lage store såpebobler. Kult for både store og små.

*Bygge gapahuk

*legg ut "spor" og let etter ville dyr.

og masse mer, men det var det første som falt meg inn

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255020-tips-til-utebursdag/#findComment-2021456
Del på andre sider

Hinderløype; over stokker, under stokker. klatre over og under, gjennom en hindring, balansere på tømmerstokk eller hva dere nå har...tror det må være midt i blinken for den aldersgruppen- sekkeløp er sikkert også gøy; alle oppe i en sekk hver og hoppe av gårde, eggløp- skikkelig 70 talls men tror barn i dag og synes det er gøy- bind for øynene og prøve å spise et eple(eller turkist godteri) med armene på ryggen, "snurre rundt bolla"; man holder finger/handa på en bolle som står opp ned på bakken og springer rundt den, den som faller er ute! Ha det gøy!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255020-tips-til-utebursdag/#findComment-2021759
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...