Gå til innhold

Ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mamma til en jente

Er dette noe din datter har sagt eller har du hørt det direkte fra bhg-personalet?

Jeg har hørt det både fra min jente (det er den beskjeden de fikk) OG direkte fra barnehagepersonalet de tre gangene jeg nevnte at min datter gjerne ville snekre...

Jeg har hørt det både fra min jente (det er den beskjeden de fikk) OG direkte fra barnehagepersonalet de tre gangene jeg nevnte at min datter gjerne ville snekre...

Du har spurt TRE ganger?

Hvor lenge skal denne perioden vare, da?

Selv om man legger til side den kjønnsdelingen et øyeblikk (ikke at jeg er enig i den!), er det jo ikke vanlig å la små barn vente leeenge før de får prøve noe nytt som barnehagen har skaffet. Alle kan ikke nødvendigvis prøve på én gang, men det burde jo ikke ta for lang tid før det blir neste gruppe sin tur.

Få med deg noen andre foreldre, tramp i gulvet og rop URETTFERDIG på full styrke..

"jeg tror jeg ville nevnt dette for ped.leder"

Ja det er bombesikkert at jeg skal. Men "nevne" kan bli vanskelig. Jeg føler jeg koker helt innvendig, er redd jeg kommer til å bli skikkelig sint.

Skjønner deg godt, men sinne fører sjelden frem! Prøv å få ut aggressjonen et annet sted, og så er du saklig og rolig når du snakker med ped.leder :)

Annonse

Gjest også en mamma

Tja. Kan jo hende at dette er noe av opplegget for de største barna i barnehagen. I vår barnehage har 5-åringene eget opplegg på tvers av avdelingene en dag i uka, og de gjør ting som de andre ikke får være med på. Samme hvor sint mammane deres blir...

Tja. Kan jo hende at dette er noe av opplegget for de største barna i barnehagen. I vår barnehage har 5-åringene eget opplegg på tvers av avdelingene en dag i uka, og de gjør ting som de andre ikke får være med på. Samme hvor sint mammane deres blir...

Jo, men det er alle 5-åringene, vel? Ikke bare ett kjønn?

Vår barnehage hadde også en sånn "førskoleklubb". Men den kommer jo alle i før eller senere, og alle vet at den er for de som skal slutte til sommeren.

Sønnen min hatet den klubben året før det ble hans tur, for han hadde så mange kompiser som hørte til årskullet over. Jeg bråkte selvsagt ikke noe med det, han skulle jo være med året etter.

Men hadde de kjøpt noe stort og dyrt som bare jentene (eller guttene) fikk bruke på ubestemt tid, hadde det stilt seg annerledes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...