Gå til innhold

Når bør man egentlig gå til lege?

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker på det her

Vår yngste på 1,5 har siden lørdag vært syk. Kastet opp lørda, søndag og en gang i går, har diare + er nå blitt veldig forkjølet i tillegg (hostet mye i går, mulig derfor han kastet opp akkurat i går). Mulig ørebetennelse, på det ene øret. Ikke feber. Sist vi var hos legen anbefalte ikke denne antiobiotika mot ørebetennelse, kun dersom det var gått hull på trommehinna. Så jeg vet ikke helt hva legen kan gjøre i såfall? Hva mener dere andre?

Fortsetter under...

Man skal gå til lege med magesyke som varer mer enn tre dager eller ikke blir markant bedre i løpet av tre dager.

Selv tar jeg barna til lege når jeg ikke lengre vet om jeg gjør det beste for barna elle ikke lengre føler jeg har kontroll over situasjonen. Og selvsagt om det finnes en _mulighet_ for god behandling.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...