Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er helt utrolig!

Men en liten ting jeg lurer på.. på venstre bilde er det en mor som demonstrerer- er ikke ungen hennes litt vel stor til å ammes? Det så jo helt merkerlig ut.

Om jeg skal tippe alder så er han kanskje 1,5 år, så jeg syns ikke han er for gammel, men mange mener jo det :)

Det er en innmari grei ammestilling med så "store" barn som gjerne vil titte litt på verden samtidig.

Annonse

Nå står det jo "En av kabinepersonalet ba henne dekke seg til, noe hun nektet."

Det er jo vanlig når man ammer offentlig å dekke brystet litt, da - så det kan jo hende det var litt spesielt dette her?

I USA er dette et eksempel på blotting av brystet

http://www.pregnancy.com.au/Breastfeeding%20attachment%20web.jpg

Jeg syns ikke dette er det.

Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt sansen for de som må velte fram puppene for å amme. Litt diskeresjon går det an å vise og det finnes ikke vanskelig.

Jeg forstår ikke poenget med å nekte å dekke seg til.

Forstår heller ikke at det er nødvendig å kaste noen av flyet fordi de er taktløse, men ikke er til alvorlig sjenanse eller noen trussel for noen som helst.

Denne saken virker som en haug med prinsipprytteri begge veier.

mvh

Ja det er helt utrolig!

Men en liten ting jeg lurer på.. på venstre bilde er det en mor som demonstrerer- er ikke ungen hennes litt vel stor til å ammes? Det så jo helt merkerlig ut.

Om det er samme bilde jeg så i avisa (får ikke opp linken) så er ungen til venstre 16 mnd.

Men jeg er enig i at han (?) så mye eldre ut.

Jeg fant et intervju med moren på en nettside for de som er intressert

http://www.mothering.com/sections/news_bulletins/emily-gillette.html#emily

Intervjuet ligger litt ned på siden.

Ettersom hun satt på nest bakerste rad, inntil vinduet, så er det eneste som kunne se henne flyverten(-innen?) og til eventuelt en siste-liten-påstogende passasjer som gikk bak og satte seg på niende rad.

Ganske utrolig at en flyvert på denne måten alene kan fatte vedtak om at en person må forlate flyet fordi vedkommende har "fornærmet" flyverten.

Hva slags forutsigbarhet har passasjerene da? Kan f eks en flyvert som sympatiserer med Bush kaste av noen med en anti-Bush t-skjorte??

Annonse

Ettersom hun satt på nest bakerste rad, inntil vinduet, så er det eneste som kunne se henne flyverten(-innen?) og til eventuelt en siste-liten-påstogende passasjer som gikk bak og satte seg på niende rad.

Ganske utrolig at en flyvert på denne måten alene kan fatte vedtak om at en person må forlate flyet fordi vedkommende har "fornærmet" flyverten.

Hva slags forutsigbarhet har passasjerene da? Kan f eks en flyvert som sympatiserer med Bush kaste av noen med en anti-Bush t-skjorte??

"Hva slags forutsigbarhet har passasjerene da? Kan f eks en flyvert som sympatiserer med Bush kaste av noen med en anti-Bush t-skjorte??"

Veldig god sammenlikning, I like the way you think. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...