litimiti Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hei, jeg opplevde akkurat det samme som deg på Elixia (vet ikke om det var samme sted men..) Min datter er noe eldre enn din, men hun ville IKKE være der alene.. og da kunne jeg jo heller ikke trene. De som skjedde var at hun som jobbet der bare satt på en stol og ikke engang kom og sa "HEI, har du vært her før?" "Så hyggelig at du kom, her skal du få det kjekt".. "Har du lyst til å tegne litt?" Eller,- hva som heldst.. for å virke litt mer tillitsvekkende og imøtekommende for ungen.. Dessuten var det bare babyer der, som lå på gulvet og fikk smukken sin.. (Det ga veldig inntrykk av "oppbevaring") Det tok ei tid før vi dro tilbake igjen, men den neste gangen var det andre voksne der, og også noen litt større barn, så da ville hun gjerne være der. Jeg sa ikke noe til de som jobbet på senteret, det synes jeg er ekkelt.. MEN jeg ble oppringt av ei dame derfra, en slags spøreundersøkelse,, og da fortalt jeg hvorfor jeg ikke hadde fåtttrent. Hun ble veldig glad for feedbacken.. og jeg sa at jeg var fullt klar over at det ikke er noe pedagogisk opplegg de skal ha, men at et engasjert menneske hadde vært hyggelig! De vil HELT sikkert at vi skal være fornøyd, så lykke til med å si fra (på den ene alle andre måten..) slik at du får trent og ungen din en positiv opplevelse :-) Det er akkurat det du skriver jeg mener.Det skal ikke så mye til for skape trygghet, en trenger ikke førskoleutdanning for å være litt mer imøtekommende. Jeg merker på datteren min at er hyggelig "hei"er ofte nok og det som skal til for å bli trygg i starten.Det er akkurat som om hun søker denne tilliten fra andre fremmede,og når hun ikke blir møtt med noe som helst er det jo nesten et under om det går bra. Jeg synest også det er veldig vanskelig å gi tilbakemelding om slikt, det er akkurat som om man krever oppmerksomhet, men det eneste en ønsker er jo at barnet skal føle seg imøtekommet på en positiv måte. Sånn er det jo i barnehager også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255281-trening-og-barnepass/page/2/#findComment-2024361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
litimiti Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det er akkurat det du skriver jeg mener.Det skal ikke så mye til for skape trygghet, en trenger ikke førskoleutdanning for å være litt mer imøtekommende. Jeg merker på datteren min at er hyggelig "hei"er ofte nok og det som skal til for å bli trygg i starten.Det er akkurat som om hun søker denne tilliten fra andre fremmede,og når hun ikke blir møtt med noe som helst er det jo nesten et under om det går bra. Jeg synest også det er veldig vanskelig å gi tilbakemelding om slikt, det er akkurat som om man krever oppmerksomhet, men det eneste en ønsker er jo at barnet skal føle seg imøtekommet på en positiv måte. Sånn er det jo i barnehager også. Jeg mener ikke at tilbudet skal være likt det pedagogiske som er i en barnehage,men jeg synes nesten at jeg kan forlange at ungen min blir "sett" på den måten jeg beskriver, slik at jeg kan trene uten å være bekymret over hvordan hun har det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255281-trening-og-barnepass/page/2/#findComment-2024371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja ja synes i allefall at det burde være god nok grunn til å si opp medlemskapet hvis det viser seg at dette ikke fungerer. Grunnen til dette er at jeg før jeg skrev under avtalen sa at jeg er helt avhengig av barnepassen for å trene der. Da burde kanskje den jeg snakket med (av erfaring)fortalt meg at dette først burde prøves ut, for jeg ante ikke at dette tilbudet var så dårlig kvalitet på. Hun burde informert meg litt mer om akkurat barnepasstilbudet, og gitt meg mulighet for å prøve det ut først. Jeg har jo hatt henne i to forskjellige barnepasssituasjoner nå over lengre tid, og dette har fungert utmerket. Så da er det godt mulig at feilen ligger hos tilbudet deres,og dermed nok grunn til å si opp. Jeg får gjøre et forsøk ,dette er ikke særlig morsomt, siden jeg nå er så motivert til å trene Men som mor burde jo du også tenkt så langt som at barnet ditt ikke nødvendigvis ville trives i barnepassen. Det er ikke alle som gjør det, rett og slett. Og selvsagt kan man ikke vente seg stort i slike barneparkeringer, annet enn nettopp det: Det er et sted å parkere barnet. Enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255281-trening-og-barnepass/page/2/#findComment-2024505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror nok ikke det er god nok grunn, men du kan jo alltids prøve. Det er vel flere som jobber på barnepassen, men ulik kvalitet? Kansje dere kan prøve igjen noen ganger og håpe på at de som jobber der da er flinkere med barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255281-trening-og-barnepass/page/2/#findComment-2024577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du kan ikke "låne" med deg et annet barn (helst et litt større) etpar ganger, som kan leke med datteren din der, til hun blir litt varmere i trøya? Da jeg hadde med mine på slike steder, fikk de velge mellom å være på barnepassen eller å sitte stille for seg selv et sted hvor de kunne se meg, med en lydbok og noe småtteri å spise / drikke. Men de var kanskje litt eldre enn datteren din er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255281-trening-og-barnepass/page/2/#findComment-2024619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.