Gå til innhold

Deres beste pizzaoppskrift

Anbefalte innlegg

ilene1365380268
Skrevet

Fyll:

grillsaus, biffstrimler, pepper, rød løkstrimler, champ , litt mais? evt paprika

Skrevet

Litt annerledes, men sinnsykt god:)

Vanlig bunn, litt tykk..

Fyll: Creme fraiche, mais, purre og en boks bogskinke, ost, salt og pepper!! Nam nam!

Skrevet

Bruker teknikken "man tager hva man haver", stort sett, så i dag ble oppskriften denne:

* Deig

3,5 dl vann

1 pk tørrgjær

1 ts salt

en gooood dæsj olivenolje

hvetemel til det blir passe

Heves mens du lager fyllet

* Fyll

1 pk kjøttdeig

1 rød paprika

1 løk

8-10 champignoner

1 boks ananas

1 glass dolmio pastasaus

litt melk

litt vann

krydder etter smak

Steker champignonen først, tar den av panna. Så steker jeg kjøttdeigen, og har alt det andre oppi etterpå. Ananasboks med lake og det hele. Tar dolmioglasset og heller over til slutt, så tar jeg litt melk i glasset og rister, heller det over i panna, og så rister jeg ut glasset med litt vann. Krydre med det du liker.

Kjevle ut deigen, ha fyllet oppå, og strø revet ost over. Jeg brukte tines pizzaost. Stekes midt i ovnen på 200 grader i ca 20 minutter.

Prøvde pizzaen din i går.. Den ble kjempegod :)

Glemte å ha ananas i pizzasausen da, så la bare bitene oppå. Sikkert godt med laken i også :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Prøvde pizzaen din i går.. Den ble kjempegod :)

Glemte å ha ananas i pizzasausen da, så la bare bitene oppå. Sikkert godt med laken i også :)

Så fint! :)

Håper dere koste dere skikkelig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...