ilene1365380268 Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Fyll: grillsaus, biffstrimler, pepper, rød løkstrimler, champ , litt mais? evt paprika 0 Siter
Gimmick Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Litt annerledes, men sinnsykt god:) Vanlig bunn, litt tykk.. Fyll: Creme fraiche, mais, purre og en boks bogskinke, ost, salt og pepper!! Nam nam! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Bruker teknikken "man tager hva man haver", stort sett, så i dag ble oppskriften denne: * Deig 3,5 dl vann 1 pk tørrgjær 1 ts salt en gooood dæsj olivenolje hvetemel til det blir passe Heves mens du lager fyllet * Fyll 1 pk kjøttdeig 1 rød paprika 1 løk 8-10 champignoner 1 boks ananas 1 glass dolmio pastasaus litt melk litt vann krydder etter smak Steker champignonen først, tar den av panna. Så steker jeg kjøttdeigen, og har alt det andre oppi etterpå. Ananasboks med lake og det hele. Tar dolmioglasset og heller over til slutt, så tar jeg litt melk i glasset og rister, heller det over i panna, og så rister jeg ut glasset med litt vann. Krydre med det du liker. Kjevle ut deigen, ha fyllet oppå, og strø revet ost over. Jeg brukte tines pizzaost. Stekes midt i ovnen på 200 grader i ca 20 minutter. Prøvde pizzaen din i går.. Den ble kjempegod Glemte å ha ananas i pizzasausen da, så la bare bitene oppå. Sikkert godt med laken i også 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Prøvde pizzaen din i går.. Den ble kjempegod Glemte å ha ananas i pizzasausen da, så la bare bitene oppå. Sikkert godt med laken i også Så fint! Håper dere koste dere skikkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.