Gå til innhold

En side med spesielle julegaver... hvor var den igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hare1365380455

En sånn "don't break the bottle corkscrew". En sånn innretning hvor man låser fast en vinflaske, og så er det en sånn "nøtt" å få opp låsen.

Ok. :) Så da er du i gang med julegavene! Det er kjekt å bestille på nettet!

Caloni Makaroni

Ok. :) Så da er du i gang med julegavene! Det er kjekt å bestille på nettet!

Ja, netthandel er en guds gave til oss alle ;) Jeg har faktisk handlet noen allerede, da. Og så har jeg ikke kjempemange jeg skal kjøpe til heller. Så jeg er snart i mål :o

En sånn "don't break the bottle corkscrew". En sånn innretning hvor man låser fast en vinflaske, og så er det en sånn "nøtt" å få opp låsen.

arrrghh... håper ikke jeg kjenner deg så godt at det er meg du skal gi den til ;-) Sånne "tankenøtter _hater_ jeg å få til jul! Jeg hadde hentet saga med en gang!

Brodern derimot, han åpner sånne på første forsøk. Æsj.

Caloni Makaroni

arrrghh... håper ikke jeg kjenner deg så godt at det er meg du skal gi den til ;-) Sånne "tankenøtter _hater_ jeg å få til jul! Jeg hadde hentet saga med en gang!

Brodern derimot, han åpner sånne på første forsøk. Æsj.

Med mindre du er faren min, så er den nok ikke til deg, gitt ;)

Han elsker slike "nøtter". Kryssord, IQ-tester/oppgaver og alt sånt hiver han seg over med en gang han ser det. Så jeg tror det blir suksess :)

Gjest Frustrert frue

Ja, netthandel er en guds gave til oss alle ;) Jeg har faktisk handlet noen allerede, da. Og så har jeg ikke kjempemange jeg skal kjøpe til heller. Så jeg er snart i mål :o

Kommer ikke inn¨på måhadet.no jeg!!!!

Jeg vil og ha slike morsomme ting...

Caloni Makaroni

Kommer ikke inn¨på måhadet.no jeg!!!!

Jeg vil og ha slike morsomme ting...

http://www.mahadet.no :) I min nettleser fungerte det da jeg skrev med "må", den omformulerte det til "ma". Kanskje det er det som var problemet hos deg?

http://www.gadgets.no (eller var det .com?) var forresten enda morsommere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...