Gå til innhold

Hva tror dere om ventetiden i Kina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ikke direkte en babyfabrikk! Er der ikke barn så er der ikke, og da er det vel vanskelig å sette inn noe tiltak.

Venter på #2 så jeg vet hva ventetid er...

Hvis man skal tro de totale tallene for hvor mange barn som blir forlatt hvert år i Kina, så er det bare en liten brøkdel som blir adoptert bort.

At det 'ikke er nok barn', ser ut for meg til å handle om noe annet enn at det er for få foreldreløse barn.

Jeg vet ikke hva som kreves for at et barnehjem skal ha tillatelse til å frigi barn for adopsjon. Kanskje det ligger en mulighet for kortere ventetid i at flere barnehjem får tillatelse?

Kan bare spekulere. Håper at ventetiden i Kina snart stabiliserer seg og går ned, for det er neppe tvil om at det er mer enn nok kinesiske barn som trenger nye foreldre.

Ønsker alle kinaventere lykke til!

Hilsen mamma med to barn fra Kina

Gjest Lengtende kina mamma

Det er jo ikke direkte en babyfabrikk! Er der ikke barn så er der ikke, og da er det vel vanskelig å sette inn noe tiltak.

Venter på #2 så jeg vet hva ventetid er...

Du verden ....

Du høres nesten provosert ut..

Kjære vene, det var ikke meningen å provosere noen, bare litt " tankelufting".

Gjest Lengtende kina mamma

Hvis man skal tro de totale tallene for hvor mange barn som blir forlatt hvert år i Kina, så er det bare en liten brøkdel som blir adoptert bort.

At det 'ikke er nok barn', ser ut for meg til å handle om noe annet enn at det er for få foreldreløse barn.

Jeg vet ikke hva som kreves for at et barnehjem skal ha tillatelse til å frigi barn for adopsjon. Kanskje det ligger en mulighet for kortere ventetid i at flere barnehjem får tillatelse?

Kan bare spekulere. Håper at ventetiden i Kina snart stabiliserer seg og går ned, for det er neppe tvil om at det er mer enn nok kinesiske barn som trenger nye foreldre.

Ønsker alle kinaventere lykke til!

Hilsen mamma med to barn fra Kina

Ja vi XXXXXX alt vi har for at ventetiden går ned eller stabiliserer seg.

Det hadde vært flott hvis det ble frigitt flere barnehjem....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...