Gå til innhold

Er leker billig i Danmark?

Anbefalte innlegg

Prøver meg igjen. skal snart til Danmark; og lurer på hva som er lurt å shoppe der.

Er det feks lurt å kjøpe leker der, kontra hjemme?

Synes ikke det er noe vits i å drasse med meg leker derfra hvis det koster omtrent det samme hjemme....

Alkohol er jo billigere der. Noe annet som er billig og bra i Danmark?

Skal til Køben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255720-er-leker-billig-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Jeg har akkurat vært i kjøbenhavn, kom hjem med båten nå i morges.

Jeg vil iallefall anbefale deg å ta en tur på julemarkedet i tivoliet, det var kjempekoslig. Skikkelig julestemning. Jeg kjøpte meg en skikkelig fin julenisse der.

Jeg kjøpte med et par pakker lego i lekeforretningen. Vet ikke helt om en sparer så veldig mye på det, men i butikkene her hos meg er det ofte dårlig utvalg i lego. Også var det noe ekstra salg på det jeg kjøpte der.

Jeg sparte nesten to hundre kroner (inkl kursjustering) på å kjøpe Rødskjegg-skuta i Lego i Danmark før jul i fjor.

Kikket også litt på ting til bl.a. Lundby-dukkehus, og så vidt jeg kunne se var det adskillig billigere enn her til lands.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...