Gå til innhold

Vi har fått en nydelig gutt!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Idefix1365380353

5

• ahg

2

• nedtelling

2

• escimo

1

Åååååh så herlig - GRATULERER!!! Får helt hjertebank her jeg sitter.

Da ble det ikke bare distrikt i år, men til og med en ny lillebror! For en fantastisk julegave - og for en fabelaktig start på 2007! Endelig er den lange ventetiden snart over. Gleder meg stort på dine/deres vegne.

Håper jeg rekker innom deg før du drar.

Stor gratulasjonsklem fra

Idefix1365380353

Gratulerer såååå masse med lillegutt ! Håper dagene flyr unna slik at dere får reist over til Colombia atter en gang..

PS---Om jeg ikke tar helt feil, det er dere vi møtte på San Andres???

Helt riktig.Vi møttes på San Andres. Regner med å reise til Cartagena denne gangen for å se mer av dette fantastiske landet.Håper alt er bra med dere også.

Idefix1365380353

Åååååh så herlig - GRATULERER!!! Får helt hjertebank her jeg sitter.

Da ble det ikke bare distrikt i år, men til og med en ny lillebror! For en fantastisk julegave - og for en fabelaktig start på 2007! Endelig er den lange ventetiden snart over. Gleder meg stort på dine/deres vegne.

Håper jeg rekker innom deg før du drar.

Stor gratulasjonsklem fra

Jeg så at du var her inne på forumet igjen,så jeg regnet med at du ville se det.Vi reiser i slutten av januar så du får se om du kommer innom før det. Når det først skjedde gikk det fort.Det føles helt topp.Vi snakkes

Jeg så at du var her inne på forumet igjen,så jeg regnet med at du ville se det.Vi reiser i slutten av januar så du får se om du kommer innom før det. Når det først skjedde gikk det fort.Det føles helt topp.Vi snakkes

Da satser jeg på at vi ses 10. januar som opprinnelig avtalt. Ønsker deg en glad forberedelsestid i ukene framover!

Annonse

Helt riktig.Vi møttes på San Andres. Regner med å reise til Cartagena denne gangen for å se mer av dette fantastiske landet.Håper alt er bra med dere også.

Alt går veldig bra med oss.. mannen i huset ukependler til London. Vår engel og jeg reiser onsdag på en ukestur, og flytter over i slutten av februar.

Så fort tiden går. synes ikke det er lenge siden vi var på San Andres.

Cartagena kan anbefales.. et flott sted, vi var der sommeren 2000.

Hils til mannen din fra oss også og en klem til lille A

Så flott førjulspresang, - gratulerer så mye med gutten! Og gratulerer til den nybakte storebroren også! Håper jeg får anledning til å hilse på det siste skudde på stammen en gang, - kanskje ifm. en bursdagsfeiring hjemme hos min kusine (:oD)?

(Selv må jeg nok vente ennå et års tid før jeg kan hente nestemann.)

God tur når den tid kommer!

Idefix1365380353

Så flott førjulspresang, - gratulerer så mye med gutten! Og gratulerer til den nybakte storebroren også! Håper jeg får anledning til å hilse på det siste skudde på stammen en gang, - kanskje ifm. en bursdagsfeiring hjemme hos min kusine (:oD)?

(Selv må jeg nok vente ennå et års tid før jeg kan hente nestemann.)

God tur når den tid kommer!

Tak skal du ha.hvis vi er heldige er vi tilbake til bursdags feiring i slutten av mars.Vi gleder oss enormt.Vi snakkes

Annonse

Gratulere så mye med den vesle gutten. Hauk Nicolas var 7mnd når vi fikk han. ennå var han en liten baby en stund. Nå er han stor gutt på tre år og jeg føler at vi har hatt han alltid, men samtidig ikke lenge siden vi var i COLOMBIA.:-) god tur og gratulere ennå en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...