Gå til innhold

Jul i svingen. Julekalender?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes den var så stygg at jeg ikke kjøper den i år. Hvis det ikke fins flere varianter da, har overhode ikke sansen for de tegnede figurene til Jul i svingen.

Enig!

Har styra unna alle Jul i svingen-produktene fordi jeg ikke liker de tegnede bildene.

Hvorfor kan de ikke bruke "ordentlige" bilder, når serien er "ordentlig"?

Gjest Jentemammaen

Jeg synes den var så stygg at jeg ikke kjøper den i år. Hvis det ikke fins flere varianter da, har overhode ikke sansen for de tegnede figurene til Jul i svingen.

?????

Er det du eller dine barn som skal ha julekalender???

Skjønner meg bare ikke på enkelte voksne..........

?????

Er det du eller dine barn som skal ha julekalender???

Skjønner meg bare ikke på enkelte voksne..........

De har ikke spurt etter den og som jeg svarte til gullfisken over her så har de ikke åpnet lukene på tv heller de siste årene og da synes jeg litt av vitsen er borte.

Dessuten har ikke ungene vondt av at man ikke nødvendigvis kjøper alt heller.

Annonse

Gjest Vi gleder oss til jul

Ja. Vi har kjøpt via Barnas Egen Bokklubb.

Jeg har tenkt det kanskje er for å skjerme skuespillerne litt at de har tegnede figurer på disse produktene, men jeg vet ikke...? Ser de jo på tv hver dag, men kanskje greit for de barna å ikke være på kalender, bøker, matbokser, termoser osv osv i tillegg. Er bare slik jeg har tenkt da. Synes heller ikke de er noe fine. Satt og så på coveret til den demo cden i ated og tenkte: TENK så fin den ville vært med ordentlige bilder. Men barna mine har ikke sagt noe om det, for de er det visst helt ok. Tror serien er kjempfin, har så sansen for Linus i svingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...