Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her i huset er det 2 pyntegale jenter med langt hår.

Jeg har kjøpt en slik liten trekommode fra IKEA med 6 skuffer. Den har jeg malt. Så har vi en skuff til spenner, en til strikker, en til hårbøyler og hårbånd. En skuff er til mine hårting, en til sløyfer. Den siste er til sånne hårklyper.

Dette fungerer veldig bra, synes jeg. Alt har sin plass, og tilogmed pappa'n klarer å legge ting riktig!

Jeg har kjøpt en slik liten trekommode fra IKEA med 6 skuffer. Den har jeg malt. Så har vi en skuff til spenner, en til strikker, en til hårbøyler og hårbånd. En skuff er til mine hårting, en til sløyfer. Den siste er til sånne hårklyper.

Dette fungerer veldig bra, synes jeg. Alt har sin plass, og tilogmed pappa'n klarer å legge ting riktig!

En sånn har vi også. Det fungerer rimelig bra, jeg sliter av og til med å finne to strikker i samme rosafarge, siden alle strikkene ligger i samme skuff.

Annonse

Gjest Flystripa

Link til den trekommoden? Eller evt navnet på den? *interessert*

Gjest moren til jente på fire

Har en liten toalettveske til hårstikk og hårband, og en boks til hårspenner. Hårspennene klikker vi sammen slik at paret henger sammen og man finner begge på en gang. Meget praktisk og tidsbesparende. Noen enklinger finnes jo også i boksen, det hender seg jo at det kan gå istykker eller kommer bort en og annen under lek.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...