Gå til innhold

Sko til 7 åring: størrelse m.m

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 her også. Ser stor forskjell på hennes og mange av de andre i klassen sine. Enkelte er jo nede på noen å 20 enda :-)

Vi har ikke pene støvler her i huset så sant vi ikke har arvet noe. Det er så forsvinnende få ganger i året vi er borte på besøk som krever det, det er ikke hvert år en gang.

Vi har pene sko vi bruker når vi er på juleavslutninger og sånne ting.

Selv tæller jeg rundt i digre gore tex fjell støvel eller sandaler, så det er ikke bare ungene som ikke har :-)

Hilsen

Gjest amparro...

6-åringen (jente) har str. 31 i cherrox og 8-åringen (gutt) har str. 33 el. 34. :o)

Nei, ingen av dem har pensko til vinters ute bruk. Har nok annet å bruke penger på så cherroxene/vinterskoene får holde foreløbig.

Jenta mi på 5 år bruker strl. 32. Hun er lang for alderen. un har to par "pen-støvletter" et par cherrox og et par Sorel. Så vet dere det :-)

Hei.

Min 7,5 åring bruker 34 i sko, og ja hun har penstøvler fra i fjor som hun kan bruke 1 år til uten tykke sokker i.

Jepp, sko koster. Jeg handler litt på nett og på salg.

I år har vi ikke "pensko" til minsten, det bekymrer litt.

Hilsen

Mine gutter på 7 1/2, bruker størrelse 33 og 34 i vintersko/støvler. Men måtte kjøpe nye innefotballsko her om dagen og da måtte vi opp i 36, men disse var nok små i størrelsen.

Ang pene vintersko/støvletter:

Nå har ikke jeg jenter, men begge guttene mine har et sett med penere vintersko å ha på når vi skal i besøk o.l.

Annonse

Min 2.klassing bruker str 31, mens broren på 4 år bruker 29-30, så de har nesten like store føtter tross 2 1/2 års forskjell.

Ja, hun har fin-støvletter, men de ble kjøpt på salg i fjor. Hun hadde et par støvletter før disse, men de ble minimalt brukt, men ser at disse brukes oftere (i bursdager, festlige anledninger på skolen og ellers).

Jeg bruker også 35 i støvler:-))

10-åringen her har 34 i cherrox. Barnas skostørrelse har vel en sammenheng med foreldrene sin.

Jentene våre har "penstøvletter" i tillegg til brukssko. Jeg kjøper dem på salg på ettervinteren. Penstøvlettene brukes flere år, de kan godt være litt store det første året og så trange at det ikke går oppi noen tykksokk det siste året. Vi bruker dem bare til bybruk uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...