Gå til innhold

julegavetips til dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest handle til barna?

Luer med navn på har det blitt advart mot før, fordi ukjente kan tiltale barnet med navn og derved lure barnet til å tro at det er noen som det burde kjenne.

Ja du sier noe der. Jeg hadde slik lue da jeg gikk på skolen, men det er nok ikke så lurt nei.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe håndklær.

Ja du sier noe der. Jeg hadde slik lue da jeg gikk på skolen, men det er nok ikke så lurt nei.

Ja, håndklær kan være greit. Jeg har et barn som må klare seg selv i garderoben i forindelse med svømming o.l., og da kan jo være greit at de kjenner igjen håndkleet sitt! :-)

Gjest handle til barna?

Ja, håndklær kan være greit. Jeg har et barn som må klare seg selv i garderoben i forindelse med svømming o.l., og da kan jo være greit at de kjenner igjen håndkleet sitt! :-)

Ja, og putetrekk med navn kunna kanskje også vært noe.

Da må en vel passe på at barna ikke tar med håndklærne i garderoben i svømmehallen eller på stranda da, for det kan jo være de som kan lese og tiltale barna med navn, - jf. svaret om luer.

Jeg synes kanskje ikke vi skal la hysteriet ta overhånd!

Annonse

Jeg bestilte der, og gavene er forsåvidt fine, men det var ganske lang leveringstid (5 uker). Ville ikke satset på å kjøpe noe derfra til denne jula.

Poden på seks har hatt en sånn lue med refleksbånd på i flere år, den er uslitelig. Veldig god kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...