Gå til innhold

Skritt-teller til barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min gutt har fått en skritteller som bestemora hadde fått i vervepremie. Han var veeeldig stolt, og likna oss voksne. Får bare bruke den i helga, når han ikke er i barnehagen. For hans del er det morsomt å ha sånn som mamma har. For min del er det veldig motiverende å forsøke å oppnå like mange skritt som de små femårsføttene hans gjør...

Annonse

Gjest ikke det nei

Stråler? Det er da ingen sendere på en vanlig skritt-teller.

Morsom å lese hvor utrolig lite peiling du har. At du ikke vet at slikt også gir strålig er jo bare helt utrolig. Når du så skal gjøre deg morsom nedenfor her skjønner jo de fleste hvorfor. Du har dummet deg så loddrett ut at du vil prøve å gjøre narr av andre. Att det går ann. Vi er ikke så dumme at vi ikke skjønner det "din stakkar". *Om du ikke tror meg kan du finne mye informasjon om stråling fra batteri til kroppen inne på nettet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...