morsan Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Folkens: Gi meg et godt tips om et bra sted å dra - helst i området rundt Karl Johan. Jeg har hatt hull i ørene i ca 30 år, men et par år uten har gjort at hullet på den ene sida har grodd halvveis igjen - såpass mye at jeg ikke klarer å stikke hull selv:-( Antar man tar med seg øredobber selv? 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 ta det hos en frisør.. de setter i øredobber som de har der... 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 ta det hos en frisør.. de setter i øredobber som de har der... Vil helst ikke bruke øredobber som de har der. Jeg har mange selv.;-) Tar hvilken som helst frisør hull i ørene, da? 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Vil helst ikke bruke øredobber som de har der. Jeg har mange selv.;-) Tar hvilken som helst frisør hull i ørene, da? alle frisørene jeg har vært hos gjør det hvertfall.. vet ikke om de bruker øredobber du tar med selv.. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg ville ikke gått til salong for å åpne hull som allerede har blitt brukt. Du kan bedøve ned øret og stikke selv, hvis du orker da. Det finnes mange måter å bedøve på. Husk å bruke sterilt utstyr 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Jeg ville ikke gått til salong for å åpne hull som allerede har blitt brukt. Du kan bedøve ned øret og stikke selv, hvis du orker da. Det finnes mange måter å bedøve på. Husk å bruke sterilt utstyr Hvorfor ville du ikke gått til salong? Fordi du betaler "for mye" i forhold til hva man får igjen, eller fordi resultatet ikke blir så bra da? Og jeg vet det er mange måter å bedøve ører på!! ;-) De opprinnelige hullene ble laget av min mor da jeg var ca 10 år, og "bedøvelsesmetoden" var den samme som hun hadde lært på 50-tallet: Sitte med en klesklype på øreflippen i 10 minutter før man stikker!!!!! 0 Siter
Gjest ublu Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Rundt femtilappen hos Scorpius på hjørnet av Birkelunden, dobber inkludert (forbausende nok ikke skumle metaller i dem heller). Dyrere alle andre steder jeg vet om, men plenty av frisørsalonger gjør det jo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.