Gå til innhold

Fast dag for bestemt rett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, det ville ha blitt utrolig kjedelig, og lite variert. Spier jo liksom ikke bare 7 ulike retter heller da. Alltid variasjon.

Man kan vel ha samme rett på EN eller TO dager i uka, vel? Og variere resten - da blir det ikke ensformig. Dessuten er det mange her som nevner fisk som en "rett" - men reelt er jo "fisk" en million retter å variere mellom :-)

nei, men prøver å ha "kosemiddager" på fredager og en fiskemiddag på søndager.

ellers varierer det ettersom hvor god tid vi har i løpet av uka...

kanskje en lettvint middag hvis det er en ettermiddagsaktivitet. (gryterett, grøt, pølser, pasta el.)

Annonse

Nei, så strukturerte er vi ikke. Jeg får også litt følelse av institusjon når jeg hører om folk som har en dag for fisk, en dag for grøt osv. Sånn er det jo på sykehjem og eldresentre (uten sammenligning forøvrig....). Nei, vi er for impulsive til å få til slikt, vi...

Fast og fast...men vi ender ofte opp med pannekaker med bacon på onsdager. Siden jeg har fri på onsdagene har jeg tid og ork til å steke en haug pannekaker;-)

Torsdagene blir det ofte trøndersodd fordi vi har "vaskedag" etter jobb. Enkelt og greit med hermetikk da..

Ellers spiser vi endel kylling i ulike varianter (kyllingkjøttdeig eller fileter), men har ikke "faste" dager på dette.

Nja.. vi begynte egentlig med å ha hjemmelaget pizza på fredager.. men det har sklidd ut litt, fordi samboeren min jobber skift så er det ofte han ikke er hjemme - og jeg gidder ikke lage svær pizza til meg. Gutten min spiser ikke pizza. men når han blir eldre skal vi ha fast dag igjen, også omelett eller egg og bacon til frokost på søndager. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...